De ce a intrat Elena Udrea în România pe la Giurgiu

Elena Udrea s-a întors în România, dar s-a ferit să dea ochii cu presaFoto: Facebook

Elena Udrea a renunțat la statutul de refugiat în Costa Rica și s-a întors luni dimineaţă în România, însă a evitat să vină cu o cursă care să o lase la Aeroportului Otopeni. Fostul ministru al Turismului s-a urcat în avion alături de mama şi de fiica sa, în vârstă de 10 luni, iar de la Sofia a venit cu maşina spre Bucureşti.

Elena Udrea (45 de ani), mama ei, Maria Veliceasa, și micuța Eva Maria au călătorit la clasa economic şi au aterizat pe aeroportul din Frankfurt duminică. De aici, fostul ministru a luat un zbor care a lăsat-o la Sofia. Aşa se explică intrarea Elenei Udrea pe la Giurgiu. Ea a confirmat că se află în ţară printr-un mesaj pe contul ei de Facebook.

Ce spune Elena Udrea despre întoarcerea în România

„Da, m-am întors în România. Am renunțat de bunăvoie la statutul de refugiat în Costa Rica. Decizia am luat-o imediat după ce am fost eliberată în decembrie, dar au fost cauze obiective pantru care s-a întâmplat abia acum: finalizarea actelor fetiței mele Eva și, închiderea procedurii de extrădare. Am ales să cer protecție în Costa Rica în condițiile în care tocmai aflasem că sunt însărcinată iar evoluția în dosarul Gala Bute demonstra că este vorba de o execuție, nu de o judecată corectă, în baza legii. Am vrut astfel să îmi nasc copilul în siguranță, însă știți că am fost arestată când Eva avea 13 zile și, doar faptul că Dumnezeu a vrut să o nasc mai devreme a făcut ca ea să vină pe lume în libertate. Dar așa cum am spus mereu, nu mi-am dorit niciodată să trăiesc în altă parte decât în țara mea și am așteptat cu nerăbdare momentul să mă pot întoarce. Vreau să îmi cresc copilul acasă, să o botez la biserica unde m-am rugat să devin mamă, cu familia mea și cei cu adevărat apropiați mie, alături de noi. Referitor la procesele pe care înca le am în instanță, cred că mă voi apăra mai bine de aici decât de departe, împotriva abuzurilor care s-au făcut și în cazul meu. Am ales să postez acest mesaj din respect față de cei interesați și față de presa care încearcă să afle adevărul despre prezența mea acasă. Știu că o face din bună credință și din dorința de a-și informa corect publicul. Mulțumesc celor care îmi urează bun venit și vă mulțumesc tuturor pentru înțelegere! Doamne, ajută!

Elena Udrea şi fetiţa ei se află în casa lui Adrian Alexandrov de la Corbeanca

P.S. Am intrat în țară prin vama Giurgiu, la ora șase în această dimineață (n.r. luni 8 iulie). Am ales o variantă mai rapidă decât să aștept o cursă de azi, spre Otopeni. Nicio alta speculație nu își are rostul”, a scris Elena Udrea pe Facebook.

Traseul Elenei Udrea din Costa Rica în România

De ce a luat de fapt această decizie bizară a explicat, la "Sinteza zilei" (Antena 3), omul de afaceri Cornel Tăbăcaru. Potrivit acestuia, Elena Udrea era extrem de obosită și nu s-a simțit în stare să dea piept cu jurnaliștii care ar fi așteptat-o la Aeroportul Otopeni.

"Biletul ei era cu o escală în Panama, după aceea la Frankfurt. Trebuia să ajungă la 23.50 conform biletului de avion. După atâtea ore cu copilul în braţe, mama ei s-a opus să dea piept cu jurnaliştii care o aşteptau la Aeroportul Otopeni şi a stat peste noapte la Sofia. A vrut să vină la Sibiu, dar până la urmă a venit cu maşina de la Sofia la Bucureşti", a explicat Cornel Tăbăcaru.

Citeşte şi:

Adrian Alexandrov și Elena Udrea se gândesc la un al doilea copil?

Elena Udrea și Adrian Alexandrov au planuri de botez și nuntă, în România. «Abia aștept să o aduc acasă pe Eva»

On Cloudboom Strike jpg
cum să cureţi mobila din lemn jpeg
criza epilepsie jpg
Traficul din Bucureştiul de altădată, în imagini jpeg
petre roman mineriada jpg
Ce s a aflat despre Elena Ceausescu la 33 de ani de la Revolutie  Obiectul pe care il avea la ea in ultima zi de viata 1 jpg