Ce cumpără românii de când stau în izolare. Nu-ți vine să crezi!

romanii-au-facut-cumparaturi-online.jpg

Românii au pus în coșul virtual televizoare, aparate de tuns, mașini de făcut pâine, laptop-uri, trontnete, dar și aparate pentru sport
Românii au pus în coșul virtual televizoare, aparate de tuns, mașini de făcut pâine, laptop-uri, trotinete, dar și aparate pentru sport

Perioada de izolarea a schimbat piața. Dacă până acum, femeile cheltuiau mulți bani pe haine, pantofi și cosmetice, iată că zona aceasta înregistrează pierderi mari. În schimb, au exlodat vânzările la televizoare, aparate de tuns, mașini de făcut pâine, benzi de alergare și laptop-uri.

Cele mai multe magazine sunt închise, dar asta nu înseamnă că românii nu mai cumpără. S-au mutat cu totul în online și chiar fac vânzări mari când vine vorba despre anumite produse de care au nevoie în izolare.

Românii cumpără televizoare, aparate de tuns, mașini de făcut pâine

Potrivit Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO), au explodat vânzările la televizoare, probabil că soții sunt acum acasă și ca să nu se certe au decis să mai cumpere unul, la aparate de tuns și epilatoare, pentru că toate frizeriile și saloanele sunt închise, la mașini de făcut pâine, de teamă să nu rămână cumva fără pâinea cea de toate zilele, dar și la console de jocuri, ca să-și omoare timpul.

La toate aceste produse creșterile sunt undeva între 20 și 50%. Și nu sunt singurele cereri. Mulți români și-au achiziționat benzi de alergare, gantere și fac sport acasă dacă sălile sunt închise, au dat bani pe laptop-uri și tabelete ca să poată lucra și învăța de la domiciliu și și-au luat biciclete și trontinete ca să aibă cu ce să se deplaseze la serviciu fără a intra în contact cu prea multă lume.

Mâncarea și dezinfectații se cumpără cel mai mult

”Dar cel mai mult se cumpără alimente, produse de igienă, dar și măști, mănuși, dezinfectanți. Inclusiv magazinele de produse bio înregistrează creșteri mari. Sunt produse pe care nu le mai au pe stoc”, ne-a precizat Florinel Kiss, reprezentatul ARMO. La polul opus se află în schimb zona de fashion, care resimte din plin criza.

Vânzările la haine, pantofi, cosmetice, accesorii auto au scăzut cu până la 50%, din datele oferite de Kiss, astfel Mini Prix, spre exemplu, s-a reorientat în această perioadă și vinde, din propriile depozite, produse alimentare ambalate, neperisabile, gen: mălai, făină, zahăr, conserve etc.

”Florile se mai vând încă. Mai sunt care au iubite la distanță și le trimit buchete”, a punctat Florinel Kiss.

În prezent, în România, sunt înregistrate oficial 19.000 de magazine online.

 

 

Loading...