4 exerciţii pentru menţinerea erecţiei

masturbare.jpg

exerciţii pentru menţinerea erecţiei
Exerciţii pentru menţinerea erecţiei sunt multe. Dar un rol esenţial îl are şi partenera în prelungirea actului sexual
Foto: Click!

În viaţa intimă, satisfacţia ambilor parteneri contează în egală măsură. Cu siguranţă bărbatii ştiu cât de importantă este performanţa sexuală. Pentru asta trebuie să faceţi câteva exerciţii pentru menţinerea erecţiei ca actul sexual să dureze mult mai mult.

O erecţie de lungă durată înseamnă şi satisfacerea partenerei pe plan sexual şi, în consecinţă, înţelegere şi armonie în relaţie. Iată cele mai bune exerciţii pentru menţinerea erecţie pe care le puteţi pune în practică.

Exerciţii pentru menţinerea erecţiei: 1. Oprit/pornit

Unul dintre cele mai eficiente exerciţii pentru menţinerea erecţiei este oprit/pornit. Probabil că foarte mulţi dintre voi folosiţi deja această tehnică de prelungire a actului sexual. Pur şi simplu înseamnă că în loc să te grăbeşti să ai orgasm sau să ejaculezi cât mai repede, opreşti stimularea cât te simţi prea excitat. După ce te-ai mai relaxat puţin, reiei totul. Perioada de odihnă trebuie să varieze de la câteva secunde la un minut sau mai mult. Acest exerciţiu făcut în mod constant vă poate ajuta să vă menţineţi erecţia mai mult timp.

Exerciţii pentru menţinerea erecţiei: 2. Metoda blocării

Încearcă aceste exerciţii pentru menţinerea erecţiei ori de câte ori eşti excitat. Trebuie să-ţi păstrezi contracţiile, continuând stimularea în acelaşi timp. În timpul actului sexual, acest lucru e foarte uşor de făcut când femeia se află într-o poziţie cu penetrare prin spate, iar bărbatul stă în genunchi. Metoda blocării este cea mai eficientă dintre toate şi înseamnă contractarea muşchilor PC şi a muşchilor abdominali simultan, astfel încât stomacul să fie tras cât mai mult posibil spre coloana vertebrală.

Exerciţii pentru menţinerea erecţiei: 3. Masturbarea

Marea majoritate a bărbaţilor se masturbează indiferent de vârstă. Manevrele folosite în timpul masturbării vă pot ajuta să învăţaţi cum să vă menţineţi erecţia mai mult timp şi cum să vă controlaţi orgasmul. Din acest motiv masturbarea poate fi unul dintre cele mai bune exerciţii pentru menţinerea erecţiei în timpul actului sexual.

Exerciţii pentru menţinerea erecţiei: 4. Exerciţiile Kegel

Sunt unele dintre cele mai bune exerciţii pentru menţinerea erecţiei. Trebuie să începeţi cu încordarea şi relaxarea muşchilor PC (pubococcigieni, situaţi în zona organelor genitale, atât la bărbaţi, cât şi la femei, responsabili pentru încordarea penisului şi a vaginului) de 15-20 de ori, menţinând ultima încordare aproximativ 10 secunde. La sfârşitul fiecărui set de exerciţii faceţi pauză un minut. Aceste exerciţii practicate constant vă vor ajuta să aveţi controlul complet asupra orgasmelor şi a momentului ejaculării, reuşind astfel să menţineţi actul sexual mult mai mult.

 

loading...
Loading...

Citește și

  • Tari in care este interzis avortul

    Înainte de a face o întrerupere de sarcină, ar fi indicat să vă gândiți foarte bine la acest lucru. Este recomandat să vorbiți cu specialiștii, pentru a evita ceva ce ați putea regreta apoi toată viața. Pentru voi am identificat câteva țări în care este interzis avortul.

  • Cele mai bune exerciții antiejaculare

    Ejacularea prematură este una dintre cele mai frecvente probleme sexuale cu care se confruntă marea majoritate a bărbaților în ziua de astăzi. Însă există cele mai bune exerciții antiejaculare care o dată puse în practică vă pot îmbunătăți viața sexuală.

  • Cât este de sigur este actul sexual în timpul sarcinii? Care sunt poziţiile indicate? Acestea sunt doar câteva dintre numeroasele întrebări pe care le au viitorii părinţi după ce au aflat vestea cea mare. Citeşte articolul şi află mai multe despre acest subiect!