Puya şi Cabral au luat câte 60.000 € de căciulă, ca să se «bată»

Ultima actualizare:
simeon stalpnicul png

Puya şi Cabral s-au îmbogăţit dintr-o reclamă la chipsuri, care se difuzează de câteva luni pe postuirile tv. Cei doi au bătut palma pentru o sumă frumuşică, cu o firmă cunoscută care comercializează aceste tip de produse.

Puya şi Cabral au filmat împreună un spot publicitar, care le-a adus în buzunar foarte mulţi bani. Cele două vedete au acceptat să se ia la trântă într-o reclamă la un produs adresat, în mod special tinerilor; chipsurile. Firma respectivă au considerat că Puya şi Cabral sunt cei mai potriviţi să reprezinte acest produs, pe care îl promovează peste tot, începând din luna mai.

Conform unor surse, pentru această reclamă, fiecare a primit câte 60.000 de euro, contractul fiind semnat până la sfârşitul anului. Produsul a fost mediatizat de Cabral şi pe blogul său. El a ţinut să-şi expună public şi o părere vizavi de războiul chipsurilor.

„Ştiţi cum sunt, cum mă manifest, ce fac atunci când apare o problemă sau o discuţie. Ei bine, de data asta n-am putut să mă temperez, pur şi simplu am explodat. Îmi pare rau dar... n-am putut să rămân elegant, aşa cum mă ştiţi, n-am putut să las de la mine, recunosc... am măturat cu el pe jos, am dat cu el de pământ, l-am terfelit!", a scris Cabral.

La scurt timp, după difuzarea reclamei pe posturile tv, în luna mai, Cabral şi-a achiziţionat un automobil nou, semn că îi merge bine , dar şi că bugetul i s-a mărit. El şi-a cumpărat un BMW Seria 5, al cărui model poate ajunge şi la 80.000 €. Încântat de noua sa achiziţie pe patru roţi, acesta a fost surprins de fotoreporterii Click! la volanul acestuia, în luna iunie.

Delia, reclamă la chipsurile cu aromă de mici şi cheeseburger

Delia a semnat, de curând, un contract avantajos cu o firmă renumită de chips-uri. Cântăreaţa promovează chipsurile cu aromă de mici şi cheeseburger, pentru 30.000 euro. În clipul de promovare al produselor, ea apare alături de câţiva tineri, cu care se distrează, şi cu rapperul Krem. La un moment dat, vin doi poliţişti probabil ca să-i ia la întrebări, însă Delia încearcă să le atragă atenţia servindu-i cu chipsuri cu aromă de mici şi cheeseburger.

Antonia, 80 000 euro din reclame

Antonia a pus mâna anul acesta pe două contracte grase. Frumoasa artistă a semnat mai întâi pentru o reclamă cu o firmă de produse cosmetice, pentru care a luat 60.000 de euro. Conform contractului, Antonia a cântat pe parcursul verii şi în turneul de promovare al noilor produse cosmetice lansate pe piaţă în aproape toate oraşele importante din ţară. Din octombrie, cântăreaţa a mai prins un contract cu firmă de încălţăminte. Pentru suma de 20.000 de euro, Antonia face reclamă unui brand orădean până în luna martie a anului viitor.

Smiley, 50.000 de euro de la o reţea de telefonie

Smiley a fost în ultimii ani pionul principal în reclamele Cosmote. În iunie, compania a lansat două spoturi, pentru a promova o nouă ofertă. „Orice facultate de Arte are nevoie de modele. Pozează şi tu măcar o dată în viaţă", spune Smiley. În cel de-al doilea spot, Smiley ne învaţă că vocea îngroşată, „gen Batman", poate transforma orice ai spune într-un lucru „măreţ" şi „foarte important". Pentru ele Smiley a încasat 50.000 euro. Din octombrie, un nou spot a adus-o în prim plan pe Oana Pellea, tot pentru un contract baban. "Adevărata plăcere stă în lucrurile simple", spune Oana Pellea în noua campanie Cosmote.

Horia Brenciu, «tipu' de la cablu» pentru 100.000 de euro

UPC îi prefer pe Horia Brenciu. Mulţumită de rezultate, compania amintită a continuat să colaboreze cu acesta pentru reclame. Din cele trei spoturi noi, lansate pe piaţă în acest an, care anunţă internetul de mare viteză, două dintre acestea îl au protagoniste pe Horia Brenciu, imaginea firmei. Astfel, Brenciu a încasat nu mai puţin de 100.000 euro de la cunoscuta companie, care încearcă să se impună pe piaţă.

Maria Buză, 55.000 € pentru două reclame

Maria Buză a acceptat să apară în spotul publicitar al unui mare brand care produce lactate. Aceasta i-a suflat contractul Emiliei Popescu, care, până deunăzi făcea reclamă la Activia. În noul spot apare Maria Buză pentru 30.000 €. Artista mai apare şi în spotul publicitar al unei companii clujene, care a relansat două noi game de produse pentru întreţinerea locuinţei. Pentru a face reclamă la produsele Nufăr şi Triumf de la Farmec, Maria a luat 20.000 €. „Ne bucurăm să o avem ca ambasador pe actriţa şi cântăreaţa Maria Buză", spune directorul firmei, Ioana Borza.

image
image
image
image
image
image
criminalisti politia nu treceti jpg
buget facturi energie jpg
Baie sare wuhaus com jpg
Eliminarea palmierilor plantați de Primăria Sectorului 3 în Piața Unirii din București. FOTO Inquam Photos / Sabin Cîrstoveanu
Captură de ecran din 2024 03 28 la 19 59 14 png
Gorj 1 jpg
sofer jpg
regele carol i wiki Descopera jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net