Trăistariu ia atitudine: dă în judecată TVR şi Catena

Ultima actualizare:

    Mihai Trăistariu este şi el nemulţumit că TVR s-a folosit de imaginea sa fără să îi ceară acordulFoto arhivă personală
Mihai Trăistariu este şi el nemulţumit că TVR s-a folosit de imaginea sa fără să îi ceară acordulFoto arhivă personală

După ce Dan Bittman s-a arătat nemulțumit de faptul că Televiziunea Română s-a folosit de imaginea sa fără acordul lui într-un spot publicitar al farmaciei Catena, a venit rândul și lui Mihai Trăistariu să reacționeze.

Dan Bittman a dat startul unor reacții de nemulțumire față de atitudinea televiziunii publice. Nici Mihai Trăistariu nu va ezita să ia măsuri în instanță în legătură cu spotul publicitar Catena. Fostul concurent la Eurovision se află și el pe lista artiștilor a căror imagine a fost folosită prin încălcarea dreptului de autor și de imagine.

"Nu m-a întrebat nimeni dacă poate folosi imaginea mea sau nu. Sigur că nu voi sta cu mâinile în sân, pentru că astfel de lucruri nu sunt normale. Am discutat şi eu cu Dan Bittman şi cu avocaţii şi probabil că vom face o acţiune comună. Poate că a fost doar o greşeală, poate a fost cu intenţie, cert este că pe noi TVR ne-a asociat unui brand faţă de care nu avem niciun angajament. Sperăm să rezolvăm pe cale amiabilă, dar până în acest moment nu sunt semne că se doreşte acest lucru. TVR nu a răspuns întâmpinării transmise de avocaţi", a declarat Mihai Trăistariu pentru Ziarul Ring.

Trăistariu a semnat un contract cu Televiziunea Română prin care au cedat drepturile de imagine de la Eurovizion 2006, dar nu și dreptul de asociere a acestuia cu diferite societăți comerciale.

După reacțiile artiștilor, Departamentul de Comunicare Catena a trimis pe adresa redacției Ziarului ring un mesaj prin care încearcă să răspundă seriei de acuzații: "În legătură cu presupunerile publicate de ziarul «ring», print şi on-line, referitoare la utilizarea de către Catena a imaginii unor artişti fără a avea acest drept, menţionăm următoarele: Catena a fost, în 2016, la fel ca în ultimii cinci ani, sponsor al concursului naţional Eurovision, organizat de TVR, în baza unui pachet de sponsorizare contractat cu Televiziunea Română. Aşa-zisul «spot Catena», despre care se vorbeşte în articol, este, de fapt, un panou video, de cinci secunde, care promovează strict competiţia muzicală în sine şi în care se spune doar că brandul Catena susţine România la concursul Eurovision. Precizăm că toate imaginile folosite au fost selectate şi furnizate de TVR, care a dorit să-şi autopromoveze emisiunea prin imagini unitare."

Apreciază cu un like pagina noastră de Facebook dacă ţi-a plăcut acest articol. Vei afla şi mai multe informaţii interesante!

image
image
image
image
image
image
carmen bruma fb jpg
image png
sean diddy profimedia jpg
image png
image png
banner dan negru 2 png
Georgiana Lobonț are o finuță de un an de zile, pe nume Ștefania, care este o frumusețe de fetiță
banner oana mizil png
image
actualitate.net
image
actualitate.net