Show-ul «Ferma», cumpărat de Pro TV pentru încă trei ani

Ultima actualizare:

    Formatul Ferma, cumpărat de Pro TV pentru încă trei ani
Formatul Ferma, cumpărat de Pro TV pentru încă trei ani

Reality-show-ul «Ferma» a fost achiziționat de Pro TV pentru încă trei ani, lucru care îi va bucura mult pe fanii formatului tv. Iată că poveștile și probele de la fermă nu se vor termina, iar directorii de la Pro TV vor aduce pe micile ecrane încă trei show-ul care a avut rating-uri foarte bune.

Compania mamă a Pro Tv-ului: «Central European Media Enterprises» a plătit pentru încă trei ani show-ul pentru țările România (Pro TV), Bulgaria (BTV) și Slovacia (Markiza), potrivit paginademedia.ro.  Formatul a fost achiziționat pe o perioadă de trei ani, începând din 2020.

Formatul emisiunii a fost, până la ultimul sezon difuzat, intitulat «Ferma vedetelor, însă a fost schimbat în Ferma, moderatoarea emisiunii fiind nimeni alta decât MIhaela Rădulescu. Audiențele emisiunii au fost foarte bune.

Formatul Ferma a fost creat de compania suedeză Strix Television în anul 2001. Emisiunea a fost adaptată în peste 50 de teritorii. Emisiunea este un reality-show, care are drept concurenți, în general, vedete. Acestea sunt duse într-o zonă izolată, cu resurse limitate și lăsate să se „gospodărească”. 

Parteneri

image
image
image
image
image
image
Carmen Brumă, o împătimită a sportului și a alimentației sănătoase
heidi klum cannes profimedia jpg
banner gabriela prisacariu otil png
adelina pestritu jpg
banner nicoleta nuca png
banner dana coteanu png
image jpeg
banner costin mărculescu png
image
actualitate.net
image
actualitate.net