Găinuşă şi-a văzut visul cu ochii: a ajuns în Peru

simeon stalpnicul png

Nici nu a mers prea departe în această vacanţă. "Doar" 16 ore de zbor cu avionul până la Lima, în Peru, de acolo a luat alt avion până la Cusco, în Valea Sacră a incaşilor. Apoi s-a urcat în tren, apoi autobuz, pentru ca, într-un final, să ajungă la destinaţia visurilor - Machu Picchu. Nici nu vă imaginaţi cât de frumos a fost şi ce vacanţă de vis a avut Mişu Găinuşă, cârcotaşul de la Prima TV.

„Demult îmi doream să ajung în Peru. Anul acesta, am pus leu peste leu şi am reuşit să ajung la una dintre cele şapte noi minuni ale lumii, oraşul incaş de la Machu Picchu. Am stat 15 zile în Peru, dar de stat... mai mult am alergat. Nu a fost o călătorie de relaxare, ci una de cunoaştere. Am mers cu avionul, barca, trenul, maşina şi tuk-tuk-ul, un taxi-motocicletă", povesteşte Mihai Găinuşă.

Este sărăcie mare în Peru (America de Sud) şi chiar mai mulţi câini vagabonzi decât în România. Cu toate acestea, oamenii sunt fericiti cu ceea ce au. Foarte deschişi, primitori şi mândri de descendenţa lor incaşă.

simeon stalpnicul png

A fost împreună cu soţia şi cu nişte prieteni, care au învăţat din mers meseria de cameraman. Cârcotaşul a filmat toate minunăţiile pe care le-a văzut acolo pentru ca azi, de la ora 13.00, şi duminica viitoare, le va arăta şi telespectatorilor, în cadrul emisiunii „Călătoriile lui Mişu - Un cârcotaş în Peru" (Prima TV).

Cu o maimuţică, în jungla din Amazon

În costum tradiţional la Lacul Titicaca

simeon stalpnicul png

Şi-a făcut de acasă planul pentru un circuit personalizat, a citit în prealabil tot ce a prins despre această ţară sud-americană. „Oraşul incaşilor, Machu Picchu, mi-a depăşit aşteptările. Am mai văzut lacul Titicaca, cel mai înalt lac navigabil din lume, la aproape 4.000 m altitudine. Am vizitat mai multe insule de pe lac, dintre care una făcută din paie plutitoare, locuită de indigeni. A urmat o călătorie lungă de 12 ore până la cel mai mare canion din lume, Colca, de două ori mai mare decât Grand Canion. Am ajuns apoi în desertul Nazca, unde am văzut un cimitir de mumii pre-incaşe, perfect conservate, şi la Oceanul Pacific, apoi la Amazonul peruvian, unde am transpirat printre tarantule, aligatori, peşti piranha şi triburile de indieni amazonieni. Am mâncat specialitatea casei în Peru, Cuy- porcuşor de guineea. Am dansat cu tribul yagua în Amazon şi m-am întors cu certitudinea că a fost cea mai interesantă şi plăcută vacanţă din viaţa mea", a declarat Găinuşă.

Într-un cuvânt, a avut o vacanţă super plină. De altfel, cârcotaşului nu i-a plăcut niciodată să lenevească la soare mai mult de o zi-două, în vacanţele sale. Adoră să viziteze sate din afara autostrăzilor, să observe viaţa localnicilor. „Mi-am propus ca până la 50 de ani să vizitez toate continentele. În viaţă, pe lângă familie, cele mai importante sunt amintirile", mai spune cârcotaşul.

Citeşte şi:

Fetiţa lui Mihai Găinuşă învaţă dans de la fosta "bebeluşă" Oana Ioniţă

Mihai Găinuşă mărturiseşte un moment jenant: «Era un iz în avion! Şi îmi era o ruşine!»