Au văzut 50 de țări în 7 ani. Suma uriașă pe care au dat-o pe vacanțe Claudiu Bogdan și Cristina Coca

Cristina Coca  a fost  fascinată  de Cuba
Cristina Coca a fost fascinată de Cuba

Claudiu Bogdan şi Cristina Coca, simpaticii soţi care timp de 13 ani au prezentat matinalul ”Zori de zi”, la OTV, sunt mai mereu cu bagajul la uşă. Susţin că, din 2013, când au luat o pauză de la televiziune, au vizitat 50 de ţări, de unde au un sac de suveniruri şi zeci de amintiri de neuitat. Poveştile lor din aceste vacanţe care i-au costat sute de mii de euro sunt emoţionante.

India, Kenya, Thailanda, Republica Dominicană, Malta, Grecia, Spania sau Cuba sunt doar câteva dintre locurile în care Claudiu şi Cristina şi-au încărcat bateriile.

Au prezentat  ”Zori de zi”  timp de  şapte ani
Au prezentat ”Zori de zi” timp de şapte ani

Au bifat vacanţe exotice, în hoteluri de lux, dar au văzut şi ce înseamnă sărăcia, când au ajuns în India, de unde au postat pe conturile sociale zeci de fotografii, anul trecut: ”India a fost o adevărată experienţă pentru noi, dar ne-a părut rău că am luat cu noi copiii.

Aşa pleacă  la drum,  prin ţară
Aşa pleacă la drum, prin ţară

Când am ajuns în New Delhi şi am văzut aşa mare sărăcie. Fetiţa noastră, Selena, nu mănâncă deloc condimentat, însă în India până şi pâinea este aşa. În final i-am luat cartofi de la un fast-food. A fost mai simplu când am ajuns într-un resort de lux. În Mumbai am fost să o căutăm pe Iulia Vântur.

S-au distrat  în parcul  PortAventura  din Spania
S-au distrat în parcul PortAventura din Spania

Acolo, porcii şi vacile merg pe stradă, iar maşinile le ocolesc. Frizeria este în stradă. Frizerul şi-a pus un scaun pe stradă şi a agăţat o oglindă pe perete. Acolo tundea oamenii”.

În India au fost  şocaţi de sărăcie
În India au fost şocaţi de sărăcie

Aceeaşi sărăcie au văzut şi în Kenya: ” Am avut un şoc acolo. Am văzut case din chirpici, fără uşi, nu aveau covoare şi nici mese”, ne-a povestit Claudiu Bogdan. Au însă amintiri frumoase din sejurul în fiordurile norvegiene. ” Am zis, dacă există Raiul, aşa trebuie să arate.

Bogdan şi fiul lui,  relaxare în Turcia
Bogdan şi fiul lui, relaxare în Turcia

Am mers în luna mai, pentru că vara e uscat. Se topeau gheţarii. Treceam cu vaporul aproape de stâncă şi vaporii de apă de la cascade ne stropeau. Aveau drumuri tăiate prin gheţari. În munţi zăpada era de 5 m”. Dar au fost fascinaţi şi de  Aurora Boreală: ” La fel de mult ne-a plăcut Laponia, unde am fost de Crăciun, anul trecut.

Bogdan,  în Havana,  Cuba
Bogdan, în Havana, Cuba

A fost ceva deosebit, o experienţă extraordinară pentru un copii. Am admirat, am traversat Cercul Polar, ne-am plimbat cu un snowmobile şi cu o sanie trasă de husky. Când am mers acolo, copiii noştri nu mai credeam în Crăciun, când s-au întors erau ferm convinşi să există Moşul”, şi-a mai amintit Claudiu.

El laudă şi Turcia: ”Am stat la un hotel proaspăt deschis. Noi ştim hotelurile pe acolo, am stat în vreo 20 şi ceva la număr cu all inclusiv, dar la acesta a fost special. Aveam cameră de jocuri mecanice, un parc cu dinozauri în mărime naturală, ambele gratuite.Seara îţi luau copiii şi aveau grijă de ei, ca tu să poţi să te distrezi. Aveau vorbitori de limba română. În ultima seară copiii au primit o carte personalizată şi tipărită cu numele lor, despre călătoria lor în Turcia”.

Dar şi Spania le-a fost pe plac:”În Tenerife am urcat pe un vulcan, Teide, al treilea ca mărime, în lume. Am trecut pe un drum prin câmpul de lavă uscată. Era ceva selenar. Parcă eram pe altă planetă. Apoi, în altă vacanţă, în Punta Cana, copiii au înnotat cu delfinii într-o crescătorie în Ocean”. Nu au lipsit însă peripeţiile: ”În Turcia ne-au lovit unii maşina şi am pierdut timpul pe la poliţie, dar nici în ziua de azi nu ştim cine a fost autorul. La Moscova am fost la un pas să pierdem avionul, noroc că am fost ajutaţi să ne urcăm, iar în India chiar am pierdut o cursă, dar am fost ajutaţi să continuăm cumva drumul, cu o altă cursă. Cele mai mari emoţii le-am avut însă în Pamukkale, înTurcia. Într-o zi, la 5 dimineaţa, am auzit rafale de mitralieră, într-o vreme când la ei erau revolte. Ne-am speriat şi am pus copiii în cadă şi paturile la geam. Am mers pe burtă efectiv”.

Soldații ucraineni evacuează locuitorii din localitățile de lângă granița cu Rusia FOTO PROFIMEDIA
dan negru facebook jpg
banner gabriela cristea png
Florin Piersic scaled e1692821158751 jpg
cristina siscanu jpg
Alin Oprea a mers la Cluj, de Paște foto arhiva personală
megan thee stallion boa hancock instagram jpg