Andreea Raicu şi-a deschis magazin de haine pe Internet

Ultima actualizare:
simeon stalpnicul png

E vedetă nu doar la tv, ci şi pe Internet. Andreea Raicu are mare succes cu o colecţie de haine pe care o vinde online. La cât de bine îi merg afacerile în acest spaţiu, Andreea ar putea oricând să renunţe la tv. Preferă, totuşi, să le facă pe toate, cu aceeaşi pasiune.

Proiectele pe care le are Andreea Raicu în afara televiziunii sunt din ce în ce mai multe. Vedeta are un blog pe care dă zilnic sfaturi despre menţinerea frumuseţii şi a sănătăţii, a scris o carte de bucate - „Mănâncă şi arată bine" şi are un magazin virtual, unde sunt puse în vânzare hainele şi bijuteriile pe care le creează împreună cu o echipă de designeri.

În topul preferinţelor clienţilor Andreei sunt şi fusta lungă de 440 de lei şi rochia din piele ecologică de 348 de lei

simeon stalpnicul png

Ca drept dovadă că afacerea îi merge strună, Andreea şi-a extins de ieri reţeaua de magazine online, pe platforma Okazii.ro. Magazinul Andreei Raicu conţine colecţia de haine Simplicity, creată special de vedetă în colaborare cu două fete designer de la PNK, colecţia de bijuterii Serendipity, cartea „Mănâncă şi arată bine" şi DVD-ul „Stylepedia" cu Andreea Raicu şi Roxana Voloşeniuc.

„Ne-am bucurat de un mare succes cu piesele vestimentare", recunoaşte Andreea Raicu pentru Click! Vedeta nu se ocupă singură de toată afacerea, pentru că totul a prins deja amploare, ci are o întreagă echipă în spate care o ajută. „Mă bucură colaboarea cu Okazii.ro mai ales că în ultimele trei luni de când am lansat platforma shop.andreearaicu.ro am fost plăcut surprinsă de apetitul oamenilor pentru shoppingul online.

simeon stalpnicul png

Asocierea cu Okazii.ro, cel mai mare site de shopping online, mă asigură că produsele marca Andreea Raicu vor fi prezentate unei comunităţi cu tradiţie", spune Andreea Raicu. În ceea ce priveşte deschiderea unui magazin tradiţional, Andreea nu ştie încă dacă va face acest lucru.

Şi ele au afaceri cu haine

Andreea Marin (38 de ani) este imaginea mai multor branduri importante de produse cosmetice, bijuterii sau maşini, dar are şi propriile afaceri. A lansat o colecţie de hăinuţe pentru copii, intitulată „Violet by Andreea Marin" şi inspirată de fetiţa pe care o are cu fostul soţ, Ştefan Bănică jr. Linia de îmbrăcăminte pentru bebeluşi a fost realizată împreună cu designerul Irina Schrotter şi a primit medalia de aur la Salonul Internaţional de Invenţii de la Geneva, pentru inovaţia unui body extensibil, destinat bebeluşilor.

Mihaela Rădulescu (43 de ani) este şi o femeie de afaceri. Fosta vedetă tv deţine lanţul de magazine „Picioru' Gras", în care comercializează haine pentru copii în România. Magazinele acestea s-au „născut" ca urmare a pasiunii Mihaelei Rădulescu pentru îmbrăcămintea de copii, Mihaela fiind inspirata de fiul ei, Ayan. Designul colecţiilor „Picioru' Gras" este realizat de Mihaela, în colaborare cu Magda Pastramă şi Maria Marinescu. Magazinele Mihaelei fac vânzare şi pe Internet.

Acum doi ani, în afacerea cu haine a intrat şi Bianca Drăguşanu (31 de ani). Vedeta are deja mai multe magazine în ţară, dar vinde şi online, pe Internet, haine din colecţiile create de ea, în colaborare cu alţi designeri. Bianca mărturisea pentru Click! acum şase luni că petrece ore în şir în atelierul de creaţie, pentru a concepe ţinutele pe care le vinde. Tot vedeta spunea şi că această afacere îi asigură mare parte din venitul pe care-l câştigă, lunar.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
ghiseu
image
image
image
image
image
image
1 control medical 1402173971 jpg jpeg
ghiozdan shutter 1082255939 jpeg
vouchere de vacanta jpg
uscare par jpg
image png
moda in perioada comunista, expozitie la muzeul judetean olt   foto alina mitran (10) jpg
mihaela bilic instagram jpg
gradinita pexels jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net