Andreea Antonescu, răsfăţată de soţ în America

Cântăreaţa, cu soţul şi  fetiţa lor, Sienna, au ales  să se distreze în Las Vegas
Cântăreaţa, cu soţul şi fetiţa lor, Sienna, au ales să se distreze în Las Vegas

Pentru că soţul ei locuieşte în America, Andreea Antonescu face destul de des drumuri peste Ocean. Ultima vacanţă a avut-o recent şi a luat-o şi pe fiica ei, Sienna.

Amândouă au fost foarte răsfăţate. „Am avut o vacanță scurtă, dar mult așteptată! Ne-am petrecut tot timpul împreună și am încercat să profităm de fiecare secundă. Noi, locuind în Los Angeles, am zis că, pentru a simţi că suntem în vacanţă, să plecăm în Las Vegas. Acolo am făcut plajă, cumpărături, am vizitat pentru a nu ştiu câta oară hotelurile…”, râde Andreea Antonescu, pe care o puteţi vedea din 12 septembrie, de la ora 20.00, în noul sezon “Te cunosc de undeva!” (Antena 1). Soţul ei, Traian, a stat non-stop la dispoziţia lor, încercând să le împace pe ambele fete din viaţa lui. “Eu voiam la cumpărături, fetiţa la locurile de joacă. Într-un final, am făcut compromisuri amândouă”, mai spune Andreea. Dacă la dus a avut bagajele pline cu siropurile de fructe preferate ale soţului, la întoarcerea în ţară şi-a adus în valize cea mai recentă colecţie Victoria’s Secret, multe accesorii şi perechi de pantofi.

cum recuno ti un mecanic auto bun 5 calita i necesare jpg
lavinia si banica jpg
Artista s-a aflat în pragul anorexiei
vedete la un pas de moarte jpg
monica tatoiu
Alexandru Ciucu jpg
tania popa colaj facebook jpg
„Singurul om cu care probabil voi ține legătura este Zmărăndescu",  a spus Ana Maria Pal