Adevărul despre șampaniile de 100.000 de euro cu care se lăudau milionarii, pe Litoral
Știrile despre sticle de șampanie de 100.000 de euro au curs de-a lungul minivacanței de 1 Mai, clinți cu dare de mână îngheuindu-se prin cluburile de fițe de pe Litoral să cheltuiască sume uriașe pentru asemenea lux.
Doar că, pare-se, adevărul este cu totul și cu totul altul, iar cluburile cu pricina ”i-au ars” gospodărește, pe ”barosăneală” pe respectivii. Mai exact, la o simplă verificare a brandului de șampanie despre care s-a spus că ar costa 100.000 de euro sticla se poate constata că diferența este, în fapt, uriașă. Mai exact, de banii respectivi – în fapt, chiar mai puțini - , clienții ar fi putut cumpăra, în orice club din lumea asta – mai puțin pe litoralul românesc, evident – o întreagă colecție din respectivul brand de șampanie, din care, evident, nu ar fi lipsit sticlele uriașe, alături de alte câteva, mai mici, din categoria premium a respective licori bahice.
Doar că, pare-se, fițele contează mai mult decât banii, iar imaginea luxului valorează oricât, cu atât mai mult cu cât șampaniile Armand de Brignac sunt ”la modă” și, implicit, s-au transformat în adevărate ”aspiratoare de domnișoare” dormice să își pună buzele tunate pe câte o cupă din băutura cu pricina și, normal, cad pe spate când văd vreun ”băiat de oraș” care și-a permite.