Pro TV începe să piardă teren în lupta cu Antena 1. Audienţele la debutul Monei Segall la postul din Băneasa

Ultima actualizare:

    Nea Mărin a avut un debut promiţător cu noua emisiuneFOTO Facebook
Nea Mărin a avut un debut promiţător cu noua emisiuneFOTO Facebook

Investiţiile din ultima perioadă făcute de Antena 1 şi transferul vedetelor Pro Tv către postul din Băneasa încep să-şi facă simţită prezenţa. Proiectul Monei Segall, emisiunea "Poftiţi pe la noi" a avut aseară premiera, iar audienţele sunt promiţătoare.

Emisiunea care îl are ca protagonist pe Nea Mărin, fosta vedetă a Pro TV, a reușit să poziționeze postul Antena 1 pe primul loc în topul audiențelor de la nivel urban și de pe segmentul comercial. La nivelul întregii țări, programul produs de Mona Segall a fost pe locul doi, după Pro TV, care difuza filmul "Călugăr Antiglonț", conform Paginademedia.ro.

Urban. În privința publicului de la orașe, emisiunea lui Nea Mărin a fost lider cu o audiență de 772.000 de telespectatori, urmat de Pro TV, cu 732.000 de persoane. Kanal D s-a aflat și în acest clasament tot pe locul trei, cu 471.000 de telespectatori din mediul urban.

Comercial. Noua emisiune de pe Antena 1 și-a menținut prima poziție și la nivelul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Emisiunea cu Nea Mărin a fost urmărită de 468.000 de telespectatori din targetul comercial. Pe locul doi a fost Pro TV, cu 419.000 de persoane din acest target.

Naţional. Prima ediție a emisiunii Poftiți pe la noi a fost urmărită de 1.160.000 de telespectatori din întreaga țară. Această valoare a clasat postul Antena 1 pe locul doi, la o distanță de doar 62.000 de telespectatori față de primul clasat, Pro TV. Pe locul trei s-a clasat Kanal D.

image
image
image
image
image
image
aeroport tulcea delta dunarii jpg
vlad ciurea digi24
2 jpg
chirie apartament jpeg
Al Di Meola  jpg
febra tifoida romani jpg
Dr Cristina Iftode Sanador jpg
Hidra, Piaţa a Presei Libere Bucuresti, foto Artmark
image
actualitate.net
image
actualitate.net