Lucrări de consolidare a canalului colector Corneliu Coposu – Tronson Bd. Mircea Vodă – Str. Sf. Vineri

Ultima actualizare:
Vedere din amonte spre aval
Vedere din amonte spre aval

În urma inspecțiilor periodice efectuate de echipele de specialiști ale Apa Nova București, în mai multe puncte considerate cu potențial critic, printre care și Bd. Corneliu Coposu, s-au descoperit probleme structurale ale canalului colector de dimensiuni 100 x 150 cm, pe Tronsonul Bd. Mircea Vodă – Str. Sf. Vineri, ce a fost dat în folosință în anul 1928, solicitându-se autorizația de construcție pentru a putea interveni și a preveni o eventuală catastrofă într-o zonă cu trafic intens.

Agravarea situației prin prăbușirea în interior a peretelui stâng a colectorului, din cauza cavernei (formate la exteriorul colectorului), ce are o înălțime de aproximativ 4 metri (aproape de nivelul carosabilului) cu un con de aproximativ 1,5 m diametru a impus intervenția de urgență a echipelor Apa Nova București și închiderea porțiunii de bandă din zona avariată, pentru siguranța tuturor participanților la trafic.  

Vedere din aval spre amonte
Vedere din aval spre amonte

Caverna - vedere pe verticală spre carosabil
Caverna - vedere pe verticală spre carosabil

Menționăm că această cavernă este poziționată în zona intersecției Corneliu Coposu cu Str. Sf. Vineri, în apropierea liniilor de tramvai, existând  un risc major de prăbușire a carosabilului cu trafic intens.


    Caverna - vedere pe verticală spre carosabilSursă: Apa Nova
Caverna - vedere pe verticală spre carosabilSursă: Apa Nova

Așteptăm eliberarea autorizației de construcție pentru a putea reabilita întregul colector de pe Corneliu Coposu. Toate echipamentele și utilajele sunt pregătite, inspecția făcându-se cu echipament robotizat, la fel cum s-a procedat și în cazul avariei de pe Ștefan cel Mare, de la începutul acestei luni,  urmând să se închidă toată banda 1 de circulație.

Siguranța bucureștenilor este pe primul loc pentru noi și facem tot ceea ce este necesar prevenirii unor potențiale catastrofe, deși acest lucru presupune să aducem în secolul 21, lucrări efectuate acum aproape un secol. 

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Mitsuko Tottori Japan Airlines FOTO EPA EFE jpg
image
image
image
image
image
image
Tokyo FOTO Shutterstock
euro valuta bani pixabay jpg
batrana flori getty jpeg
supa oase1 jpg
pod pixabay jpg
piatra neamt jpg
4325ad6e 8121 4bcc a4cc efe2d686fa2c jpeg
smoothie ovaz1 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net