Cum ar putea arăta benzinăriile. Proiectul miliardarului Ion Ţiriac

Ultima actualizare:

    Ion ŢiriacFoto: arhivă personală
Ion ŢiriacFoto: arhivă personală

Ion Țiriac are un proiect revoluționar în domeniul comerţului cu produse petroliere. În termen de maxim cinci ani, România ar putea avea aproximativ 200 de benzinării do-it-yourself, adică, fără personal. Proiectul ar urma să poarte marca Ţiriac Energy şi ar fi controlată chiar de omul de afaceri.

„Ţinând cont că au existat o serie de întârzieri în proiect cauzate de mai mulţi factori, inclusiv de schimbarea legislaţiei şi a procesului de auto­rizare, suntem rezervaţi în a face estimări în privinţa numărului total de staţii de tipul do-it-yourself func­ţionale la care vom ajunge până la finalul anului 2016. Însă proiectul continuă, obiectivele iniţiale ră­mânând neschimbate", a declarat Remus Hîrceagă, director general al Ţiriac Energy, citat de Ziarul Financiar.

Ţiriac se bazează pe o reţea de unităţi destinate exclusiv alimentării cu carburanţi, în timp ce restul companiilor din piaţă merg spre transformarea benzinăriilor în supermarketuri, restaurante, puncte pentru efectuarea plăţilor, achiziţia biletelor la concerte sau chiar trimiterea de colete.

„Noi considerăm că în România ducem lipsă de benzinării în sensul de puncte de alimentare şi mai credem că benzinăria tradiţională, aşa cum este azi întâlnită, este necesară acolo unde chiar ai nevoie de servicii", a mai precizat Remus Hîrceagă.

În România funcționează în jur de 2.000 de benzinării, cele mai multe fiind controlate de mai marii pieţei petroliere. Doar 10% din totalul pieței sunt idenpendenți. România se situează mult în urma unor state precum Cehia, cu peste 3.750 de staţii, sau Austria, cu 2.640 de puncte de alimentare. Proiectul propus de Ţiriac Energy se aplică atât în zona urbană, cât și în cea rurală, spre deosebire de unităţile Rompetrol Expres, Petrom sau Oscar Downstream care se axează mai mult pe rural.

„Experienţa este cât se poate de simplă, plăteşti cu un card şi pleci. Sunt trei direcţii strategice. Benzinăriile sunt destinate atât clienţilor de retail, cât şi celor din zona comercială, iar un astfel de punct de alimentare poarte fi amplasat oriunde, poate fi lângă un Lidl, poate fi lângă un Hornbach sau orice alt retailer. Poate fi şi în parcarea de mall, dar poate fi şi într-un sat. Este un alt model şi credem că vom avea un rol foarte important pe zona aceasta de nişă", a explicat Remus Hîrceagă.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Razvan Lucescu Facebook jpg
image
image
image
image
image
image
naufragiu grecia jpg
bani euro pixabay jpg
Canicula in Romania FOTO Profimedia jpg
Waldspirale darmstadt jpg
scortisoara jpeg
chili pepper 1783761 1280 jpg
athenee palace jpg
constantin si elena sfinti png
image
actualitate.net
image
actualitate.net