VIDEO Bagajele călătorilor, manevrate brutal pe Otopeni! Ministrul Transporturilor, în război cu firma în cauză

Ultima actualizare:

    Cum sunt manevrate bagajele pe aeroportul din OtopeniFoto: Captură Video
Cum sunt manevrate bagajele pe aeroportul din OtopeniFoto: Captură Video

Răzvan Cuc, ministrul demis al Transporturilor, a făcut recent public un filmuleț în carte putea fi observat modul în care operează firma de handling (preluat bagaje) Globeground pe Aeroportul Otopeni, spunând că e nevoie de măsuri urgente. În imagini se vede cum angajații aruncă efectiv dintr-un loc în altul bagajele, iar banda este blocată de un bagaj minute bune, fără ca cineva să intervină. Ministrul spune că asta duce la întârzieri mari.

Ministrul demis explică faptul că angajații firmei aruncă brutal bagajele și că nu se ocupă cum ar trebui de fluxul de bagaje care vine pe bandă, pur și simplu acestea fiind lăsate să se adune în mormane, lucru care duce, bineînțeles, la întârzieri majore. 

Cum sunt manevrate bagajele pe aeroportul Otopeni 

„S-a făcut mult timp confuzie vis-avis de autobuzuele care preiau pasagerii și bagajele care ajung într-o anumită stare și întârzieri. Tot timpul lumea a spus că e de vină TAROM, ba aeroportul că nu merg benzile. Noi trebuie să informăm corect. Ce e aici e o firmă de handling. Ca orice firmă are contract vine și prestează servicii către aeroporturi.

Aici avem firma Globeground, una din cele 5 firme care operează pe aeroportul Otopeni. O firmă unde sunt acționari CNAB și TAROM. Am discutat cu directorul de la aeroport și l-am rugat să vină directorul acestei firme și să îmi spună și mie de ce se întâmplă aceste lucruri. Un bagaj care rămâne în picioare blochează banda, iar apoi 20-30 de minute banda rămâne blocată. (..)

Vreau să vadă tot poporul ce fac aceste firme de handling. (...) Le ia, le aruncă. Astea pot fi bagajele dumneavoastră, ale mele, ale oricui”, a spus ministrul, la începutul prezentării clipului.

„L-am chemat să îmi spună de ce întârzie autocarele care trebuie să preia pasagerii, iar ei își pierd conexiunile, de ce nu semnează actul adițional prin care se impun niște reglementări europene: să avem aer condiționat în autocare, 10 curse care vin și 4 autocare ce preiau pasagerii. Normal că pasagerii pierd zborurile de conexiune. 

Domnul director a spus că e ocupat și nu poate să vină la întâlniri. Eu l-am rugat pe dl. director de la Aeroport ca bazat pe aceste imagini să ia măsurile ce se impun față de acești oameni care câștigă mulți bani și dau o pată neagră Tarom și aeroportului. Este un privat care nu își face treaba. În loc să investească în locuri de muncă noi, în aer condiționat, preferă să își mențină un profit”, a spus ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, citat de Mediafax.

Acesta a declarat că a stat, după un zbor la Timișoara, în avion, așteptând alături de alți pasageri să fie preluat de autobuz. „Inclusiv eu m-am întors de la Timișoara, după ce am efectuat o vizită pe șantiere. Am stat cu pasagerii în avion și am încercat să le explic oamenilor că nu e vina aeorportului, ci a unei firme private, care încaseaza bani de la aeroport și Tarom”, a spus Cuc.

În imaginile făcute publice de Răzvan Cuc se poate vedea cum un angajat al firmei respective manevrează bagajele ce urmează să fie duse către avion, dar unul dintre ele blochează banda creând un munte de alte bagaje. Ministrul Transporturilor i-a cerut directorului Aeroportului Otopeni să ia măsuri urgente în acest caz, susținând că ele pot merge până la rezilierea contractului.

image
image
image
image
image
image
Creta FOTO Shutterstock
mihaela bilic instagram jpg
litoral 1 mai jpeg
cafeneaua veche bucuresti jpg
batalie oarba mures jpg
Horia Constantinescu scaled webp
top10 art geronimo jpg jpeg
controlor tren jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net