E plătit cu 1.400 de euro să se îndoape în fața a mii de oameni FOTO

Ultima actualizare:
Puștiul are deja mii de fani, care îl opresc atunci când îl văd pe stradă
Puștiul are deja mii de fani, care îl opresc atunci când îl văd pe stradă

Kim Sung-jin (14 ani) este un adolescent din Coreea de Sud, care câștigă bani ca să se îndoape în fața camerelor de filmat. De trei ani, mii de oameni se uită în gura lui, în timpul show-urilor transmise online.

Băiatul mănâncă pizza, pui prăjit și mâncare chinezească, în valoare de 1,400 de euro (1,00 de lire sterline n.r). Kim se îndoapă cu fast food, în fața a mii de fani. Porecla lui este Patoo și este unul dintre cei mai tineri emițători de la postul Afreeca Tv, care emite online. Cele mai de succes episode îi aduc sume frumoase, potrivit Daily Mail.

Un fenomen online care ia amploare


    Puștiul are deja mii de fani, care îl opresc atunci când îl văd pe stradăFoto: AP
Puștiul are deja mii de fani, care îl opresc atunci când îl văd pe stradăFoto: AP

Kim mănâncă în fața a mii de oameni în fiecare seară, de când avea 11 ani. Totul a început ca o modalitate de a găsi un partener alături de care să ia cina, deoarece părinții lui lucrau într-un alt oraș, iar el locuia cu bunicii care luau masa de seară prea devreme pentru el. Uneori, adolescentul își invită prietenii să mănânce alături de el, iar într-unul din cele mai de succes episoade s-a îmbrăcat ca o fată și a purtat o perucă blondă. El susține că acest show l-a făcut să urmeze cu strictețe orele meselor, deși show-urile lui încep după ora 10 seara. Pe lângă toate acestea, se pare că adolescentul a devenit celebru.

"Oamenii mă salută pe stradă. Fac ce vreau. Asta înseamnă să fii faimos", a spus Kim-Sung-jin

Băiatul nu este tocmai politicos în timp ce mănâncă în fața a mii de fani, râgâie foarte des sau pleacă la toaletă și își lasă audiența cu ochii în soare, dar admiratorii lui nu se supără pe el. În Coreea de Sud, Afreeca Tv, care are 8 milioane de vizitatori lunar, a devenit o parte crucială în viața adolescenților. Show-uri precum este cel al lui Kim sunt din ce în ce mai populare și extrem de profitabile. Sunt cunocute drept Meok Bang, o combinație a două cuvinte coreene care înseamnă brodcasting și mâncare. Mulți cred că această popularitate este în strânsă legătură cu faptul că foarte mulți adolescenți sud-coreeni locuiesc singuri, ceea ce îi face să apeleze la internet pentru a putea interacționa cu alți oameni.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Mircea Fechet, ministrul Mediului și Nicolae Ciucă, președintele Senatului, participă la evenimentul de lansare a Sistemului Garanţie-Returnare RetuRO la un supermarket din București. FOTO Inquam Photos / George Călin
image
image
image
image
image
image
sticla ketchup1 jpg
cosmos 7682504 1280 jpg
condimente pixabay jpg
supermarket 5202138 1280 jpg
Ziua Regalităţii  10 Mai, ziua cu triplă semnificaţie istorică jpeg
Muste insecticide larvicide capcane scaled jpg
izvorul tamaduirii ce nu ai voie sa faci in aceasta zi sfanta ca pastele 1 jpg jpeg
icoana Izvorul Tamaduirii
image
actualitate.net
image
actualitate.net