«Parcare» de maşini şi metrouri la Străuleşti

Ultima actualizare:

    Ministerul Transporturilor a anunţat că a fost finalizat terminalul multimodal de la intrarea în Bucureşti
Ministerul Transporturilor a anunţat că a fost finalizat terminalul multimodal de la intrarea în Bucureşti

13 linii de metrou în subteran, la parter terminal RATB şi autocare, deasupra, trei etaje de parcare pentru 650 de maşini. Nu este un proiect SF, ci “terminalul multimodal Străuleşti”. Ministerul Transporturilor a anunţat că investiţia de 160 de milioane de lei este gata şi se aşteaptă începerea recepţiei lucrării.

În subteran a fost realizat cel mai modern depou al Metrorex, cu o suprafaţă de 14.000 de mp. Construcţia este mai mult decât un depou, este gândită ca o uzină de reparaţii, cu toate facilităţile. Este practic capătul Magistralei 4 de metrou, Gara de Nord-Străuleşti. Anul trecut, în martie, au fost inaugurate staţiile de metrou Laminorului şi Străuleşti, aflate chiar înaintea depoului. În depoul Străuleşti pot fi garate sau reparate în acelaşi timp şapte trenuri. În cadrul aceluiaşi proiect au fost amenajate spaţii verzi adiacente drumurilor de acces şi un teren de sport. 


    Terminalul de la Străulești este unic în Capitală
Terminalul de la Străulești este unic în Capitală

Parcarea supraterană şi spaţiile de la parter, gândite drept autogară şi terminal RATB, sunt un vis mai vechi al autorităţilor, încercat şi la alte ieşiri din oraş, în zona Băneasa sau Pantelimon-Cernica. Peste tot însă investiţiile anunţate cu surle şi trâmbiţe s-au împotmolit, construcţia din Străuleşti fiind o premieră. O altă premieră este şi parcul şi terenul de sport de lângă terminal.


    Parcarea are 650 de locuri
Parcarea are 650 de locuri


    Aceasta este sala de așteptare
Aceasta este sala de așteptare

Ministrul Transporturilor, Lucian Şova, declara luna trecută că la începutul lunii august va putea fi folosită parcarea supraterană, în sensul ca toţi cei care doresc să îşi poată parca maşinile acolo. Acesta anunţa că în toamnă va identifica un operator care să preia în concesiune parcarea şi spaţiul gândit ca autogară de la parterul construcţiei. “E vorba de dotarea cu nişte utilaje specifice monitorizării timpului, stabilirea unor tarife, trecerea în obiectul de activitate al Metrorex al acestei activităţi pentru că, astăzi, Metrorex nu are în obiectul de activitate gestionarea de parcare auto, lucru care se face parcurgând etapele procedurale corespunzătoare: AGA, CA, Registrul Comerţului. Sunt nişte formalităţi de care ne ţinem”, a spus, pe 1 iulie, şeful de la Transporturi potrivit capital.ro. Lucrările la terminalul multimodal au început în urmă cu cinci ani.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Kate Middleton jpg
image
image
image
image
image
image
image png
Ce este asigurarea profesională IT și cine este obligat să o aibă în România jpg
rhubarb 3399627 1280 jpg
port ovidiu jpg
tomatoes 1561565 1280 jpg
camera de aur pelisor jpg
maria vacarescu  jpg
bebelus bona imagini jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net