«Vrem metrou, dar nu ca în Drumul Taberei»

Ultima actualizare:
La intrarea pe Bulevardul  Bucureştii Noi dinspre  Mogoşoaia, circulaţia e  deviată pe străzile laterale (Fotografii: Dorin Constanda)
La intrarea pe Bulevardul Bucureştii Noi dinspre Mogoşoaia, circulaţia e deviată pe străzile laterale (Fotografii: Dorin Constanda)

„Vrem liniştea din Străuleşti înapoi. Nu vrem soarta celor din Drumul Taberei", se plânge Florina, care locuieşte pe str. Vârfu Înalt, din cartierul Bucureştii Noi, dată peste cap de câteva zile de lucrările de extindere a Magistralei 4.

Pentru a amenaja staţiile Laminorului şi Străuleşti autorităţile au deviat toată circulaţia, la intrarea în Capitală dinspre Mogoşoaia.

Dacă până acum lucrările au constat doar în săparea unei imense gropi în locul bazei sportive Străuleşti, unde va fi cea mai mare staţie de metrou din Bucureşti, începând cu 7 septembrie circulaţia auto şi a vehiculelor RATB a fost restricţionată pe Bd. Bucureştii Noi.

Este vorba de tronsonul cuprins între str. Mitropolit Varlaam şi str. Cricovului şi pe segmentul de drum dintre str. Intrarea Berheci şi Pod Străuleşti. Acest lucru a dat peste cap viaţa locuitorilor din zonă şi întreaga circulaţie auto de la această intrare în Bucureşti.

Florina Panait se vaită de gălăgia pe care o fac acum maşinile deviate pe străduţa ei

Rutele ocolitoare pentru segmentele de drum cu restricţii
Rutele ocolitoare pentru segmentele de drum cu restricţii

Au asfaltat de curând toate drumurile din jur şi acum le fac praf. Plus că ei ne promit că o să termine repede, dar aşa au zis şi în Drumul Taberei şi acum oamenii trăiesc acolo un coşmar cu şantierul care le-a distrus viaţa!", se plânge Nicoleta vecinelor strânse în faţa unei porţi de pe str. Vârfu Înalt. Autorităţile au promis că, în luna aprilie 2015, cele două staţii de metrou vor fi date în folosinţă. Aşa să fie oare?

Magistrala 4 are acum şase staţii: Gara de Nord, Basarab, Griviţa, 1 Mai, Jiului, Parc Bazilescu. De la sfârşitul lui 2015 va mai avea două staţii: Laminorului şi Lac Străuleşti şi va măsura în total 6,1 km. Staţia Lac Străuleşti va fi cea mai mare din toată reţeaua Metrorex. Va avea o staţie depou cu şase peroane care vor fi încadrate pe flancuri de locuri de parcare pentru autobuze. Deasupra staţiei va fi o bază sportivă iar în faţa intrării în metrou o parcare supraterană pe trei niveluri cu spaţii verzi pe acoperiş.

Rutele ocolitoare pentru segmentele de drum cu restricţii

Rutele ocolitoare pentru segmentele de drum cu restricţii
Rutele ocolitoare pentru segmentele de drum cu restricţii


    Rutele ocolitoare pentru segmentele de drum cu restricţii
Rutele ocolitoare pentru segmentele de drum cu restricţii

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Homo erectus – primii hominini care au depășit „rubiconul cerebral” jpeg
image
image
image
image
image
image
image png
Ce este asigurarea profesională IT și cine este obligat să o aibă în România jpg
rhubarb 3399627 1280 jpg
port ovidiu jpg
tomatoes 1561565 1280 jpg
camera de aur pelisor jpg
maria vacarescu  jpg
bebelus bona imagini jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net