Cârtiţa Varvara a ajuns la staţia Tudor Vladimirescu

Ultima actualizare:

    Utilajul a străbătut  pe sub pământ  421 de metri, în 17 zile
Utilajul a străbătut pe sub pământ 421 de metri, în 17 zile

Cele două cârtiţe, Varvara şi Filofteia, care sapă tunelurile de pe magistrala V de metrou îşi „fac de cap" sub pământ.

Varvara, care sapă primul fir al magistralei, a ajuns de câteva zile la staţia Tudor Vladimirescu şi va începe să găurească pământul spre staţia următoare, Parc Drumul Taberei.

Uriaşul utilaj a reuşit să străbată cei 421 de metri dintre staţiile Favorit şi Tudor Vladimirescu în doar 17 zile. Cârtiţa Varvara a stabilit cu această ocazie şi un record mondial, potrivit specialiştilor de la Metrorex, care urmăresc lucrările.

Pe parcursul a patru schimburi a câte şase ore, utilajul a săpat 45 de metri de tunel de metrou, într-o singură zi, cu 1,5 metri mai mult faţă de recordul stabilit, în 2012, la Varşovia. Magistrala V începe la Eroilor, se continuă cu staţiile Academia Militară, Favorit, Tudor Vladimirescu, Orizont, Sergiu Celibidache, Romancierilor, Valea Argeşului, Râul Doamnei. Ultima staţie este Valea Ialomiţei.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Homo erectus – primii hominini care au depășit „rubiconul cerebral” jpeg
image
image
image
image
image
image
image png
Ce este asigurarea profesională IT și cine este obligat să o aibă în România jpg
rhubarb 3399627 1280 jpg
port ovidiu jpg
tomatoes 1561565 1280 jpg
camera de aur pelisor jpg
maria vacarescu  jpg
bebelus bona imagini jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net