Ioana Maria Moldovan: «Praga mi s-a părut un oraş de poveste»

simeon stalpnicul png

Auzise că degeaba ai fost în Paris sau în Londra dacă nu ai văzut superbul oraş Praga. Iar Ioana Maria Moldovan, prezentatoarea "Poveştirilor Adevărate" de la Acasă TV, a vrut să vadă personal dacă şi această poveste e adevărată.

Cinci zile pline şi deosebit de interesante, alături de iubitul ei, Marian. De asta a avut parte Ioana Maria Moldovan, în această lună, la Praga.

"În fiecare zi, la ora 9 dimineaţa, luam harta în mână şi plecam de la hotel. Ne întorceam seara târziu, după ce mergeam pe jos cel puţin 10 ore. Dar n-am simţit oboseala pentru că eram fascinată de străvechiul oraş regal pe care-l descopeream", mărturiseşte vedeta tv.

Maratonul l-au început în Piaţa Veche, acolo unde se afla Vechea Primărie. Deşi are rău de înălţime, şi-a luat inima-n dinţi şi a urcat în turn.

Ioana şi Marian au admirat oraşul de sus

simeon stalpnicul png

A meritat, pentru că, de la 70 de metri înălţime, a putut admira în voie tot oraşul. Paşii i-au purtat apoi spre legendarul Pod Carol, pe a cărui balustradă există o cruce despre care se zice că ar marca locul în care Sf. Ioan Nepomuk a fost aruncat în râu.

Se spune că dacă atingi crucea şi-ţi pui o dorinţă, aceasta se va îndeplini. "Am respectat şi eu tradiţia, acum să vedem dacă se va îndeplini", spune, secretoasă, Ioana.

"Praga e cochetă, colorată, romantică, aglomerată, gălăgioasă, într-un cuvânt, un oraş de vis, care m-a cucerit şi în care mi-am promis că mă voi întoarce. Am trăit câteva zile de poveste pe care nu le voi uita niciodată. Mai ales că am făcut nu mai puţin de 1.500 de fotografii", spune Ioana Maria Moldovan.

Un călău i-a pus sabia la gât, la restaurant

Într-una din zile, Ioana şi iubitul ei au ajuns la un restaurant medieval, unde au comandat câte un ştrudel de mere uriaş, cu îngheţată şi frişcă.

Mai să-i stea mâncarea-n gât în momentul în care s-a trezit cu un călău la masă.

"Am vrut să fac o poză cu el, ca amintire, însă m-am trezit cu sabia la gât. Am avut ceva emoţii, dar, pe cât de fioros era cu masca de călău, pe atât de inofensiv părea fără ea" , spune vedeta Acasă TV.

A fost confundată cu o rusoaică

I s-a părut amuzant că toată lumea o confunda cu o rusoaică.

"Oriunde mergeam să întreb ceva, mi se vorbea în rusă. După ce le spuneam că sunt din România, nu le venea să creadă".

Oferte de vacanţă

Hotel Quality 3*, 3 nopţi cazare în cameră dublă cu mic dejun, zbor direct cu avionul, preţ de la 289 euro/persoană, www.zodiac-travel.ro;

Hotel Carol, 3*, două nopţi cazare în cameră dublă cu mic dejun, preţ 42 euro/persoană, fără transport, www.infoturism.ro/sejur/prague.

Nikolai Patruşev foto twitter
medic_consult medical_shutterstock 158366573 jpg
monstru pixabay jpg
muncitori agricultura foto pixabay
ceas john jacob astor jpg
cuplu pat1 jpg
canicula asia profimedia jpg
sirena elle jimenez ofimedia jpg