Adela Popescu "ucide" revistele! Nu mai vinde deloc!

Ultima actualizare:

În 2009, actriţa Adela Popescu a adus cele mai slabe vânzări revistelor glossy lunare pe coperţile cărora a apărut. Andreea Raicu pe coperta „Unica“ a vândut cele mai multe exemplare anul trecut, în timp ce Ramona Bădescu, pe prima pagină a aceleiaşi reviste, cele mai puţine.

În Statele Unite ale Americii, editorii revistelor glossy cu apariţie lunară evită să realizeze un cover story cu Gwyneth Paltrow, iar cotidianul „New York Post" chiar susţine că o copertă cu actriţa premiată cu Oscar pentru „Shakespeare In Love" ar fi „sinucidere la chioşcul de ziare".

Deşi nimeni în România nu are această „reputaţie" negativă, există anumite vedete care vând mai bine o revistă glossy atunci când apar pe copertă, în timp ce altele vând mai puţin, fie din cauza lipsei notorietăţii, fie pentru că nu au priză la public. Totodată, specialiştii media precizează că un factor important pentru numărul de exemplare vândute îl reprezintă inserturile oferite de revista respectivă.

Adela Popescu şi colegele ei din „Aniela" au vândut cele mai puţine reviste atunci când au fost pe coperta revistei „The One", în octombrie 2009. „Demoazelele" îmbrăcate în rochii de bal de la 1900 au vândut cel mai slab, doar 7.000 de exemplare. Recordul de anul trecut este deţinut de Elle MacPherson, modelul australian poreclit „The Body" („Corpul" - n.r.), care a apărut pe coperta „The One" în aprilie 2009, iar publicaţia a vândut în luna respectivă 19.000 de copii.Staruri internaţionale la mare căutare

În România, vedetele internaţionale au, de obicei, o priză mai mare la public. Revista „Cosmopolitan", care pune pe copertă aproape numai frumuseţi din străinătate, are parte de cifre de vânzări mai ridicate decât reviste autohtone precum „Unica" sau „Tabu".

Acesta lucru se poate datora însă şi notorietăţii brandului. Cel mai căutat număr din anul trecut este cel din luna martie, care a avut-o pe copertă pe actriţa Blake Lively, vedeta serialului „Gossip Girl", difuzat de Pro TV, şi, potrivit specialiştilor americani, o vedetă în devenire şi în ceea ce priveşte filmele.

Datorită succesului de care se bucură în rândurile adolescenţilor, Lively a vândut, potrivit cifrelor Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT), aproximativ 48.600 de exemplare ale revistei, cu 10.000 mai mult decât numărul dublu din ianuarie - februarie, al doilea în preferinţele publicului, care o avea pe copertă pe Diana Dumitrescu, vedeta de la Acasă TV.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
nicolae moromete desen florian marina
image
image
image
image
image
image
image png
petre roman mineriada jpg
Ce s a aflat despre Elena Ceausescu la 33 de ani de la Revolutie  Obiectul pe care il avea la ea in ultima zi de viata 1 jpg
extensii gene pexels jpg
saptamana patimilor jpeg
Prințesa Diana și William  foto   GettyImages jpg
Alejandra Marisa Rodríguez jpg
lisa pisano transplant rinichi porc afp jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net