5 alimente care previn căderea părului

Căderea excesivă a părului poate fi prevenită cu ajutorul unor remedii naturale și prin consumarea alimentelor potrivite. Iată din ce alimente îți poți lua cele mai importante vitamine care mențin rezistența firului de păr.

Nucile

Acizii grași sunt nutrienți importanți pentru sănătatea podoabei capilare. Nucile se numără printre alimentele care conțin din plin acizi grași, așadar include-le în dieta de zi cu zi. Aceste grăsimi “bune”au proprietăți antiinflamatorii și ajută la întărirea firului de păr. De asemenea, nucile conțin seleniu și biotină, alți doi nutrienți importanți pentru menținera frumuseții și sănătății părului.

Legumele cu frunze verzi

Legumele cu frunze verzi, precum spanac, nap și sfeclă mangold oferă organismului vitaminele A și C, care stimulează foliculii de păr să secrete sebum. De asemenea, legumele cu frunze verzi conțin biotină, calciu și fier.

Ouăle

Ouăle sunt o sursă excelentă de proteine de calitate. De asemenea, ouăle conțin aminoacizi, vitamina B12, biotină, calciu și fier.

Află mai multe legume pe clicksanatate.ro

Citește și

  • Nu eşti adeptul unei alimentaţii echilibrate? Mare atenţie! Ceea ce mănânci îţi poate dăuna sănătăţii. Află totul despre cele mai importante grupe alimentare care nu trebuie să-ţi lipsească din meniu de la Çagatay Demir, medic nutriţionist la Clinica Anadolu, din Turcia.

  • Serialul Click! despre cei mai periculoşi 190 de conservanţi şi coloranţi din mâncare, început săptămâna trecută, continuă astăzi cu următorii 40 de aditivi.