Muzica preferată scade nivelul hipertensiunii arteriale

Muzica preferată scade nivelul hipertensiunii arteriale

Ultima actualizare:

    Trebuie să asculţi zilnic 30 de minute de muzică
Trebuie să asculţi zilnic 30 de minute de muzică

Trebuie să asculţi zilnic 30 de minute de muzică, alegând melodiile preferate pentru a-ţi reduce presiunea sângelui din artere, potrivit unui studiu realizat de specialiştii de la Universitatea Florenţa din Italia.

Cercetătorii italieni au constat că persoanele care urmau un tratament medicamentos contra hipertensiunii şi-au scăzut nivelul tensiunii arteriale sistolice cu 3,2 puncte într-o săptămână, după ce au ascultat câteva melodii. În acelaşi timp, subiecţii respirau foarte rar. După o lună de tratament, valoarea tensiunii arteriale a participanţilor la studiu s-a diminuat cu 4, 4 puncte.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
sarcina, foto shutterstock jpg
hipertensiune jpg
image
image