Cum să-ţi organizezi actele

Ultima actualizare:

Iată cum să-ţi organizezi actele şi documentele.

Separă actele în funcţie de importanţă

Pentru că în situaţii de criză precum incendii, inundaţii sau accidente anumite documente sunt vitale, este bine să păstrezi la îndemână următoarele:

Documente de identificare: certificat de naştere, carte de identitate şi permis auto, paşaport, actele unei adopţii etc.

 Documente care demonstrează starea civilă: certificat de căsătorie, certificat de divorţ, actele unei eventuale custodii, certificat de deces.

Alte documente pe care este bine să le ai la îndemână în caz de nevoie sunt: poliţe de asigurare, acte de proprietate, reţete pentru medicamente, documente de natură legală.

Acestea pot fi păstrate în casă, într-un loc pe care îl cunosc toţi membrii familiei sau poţi achiziţiona un mini seif sau o cutie care se închide ermetic şi rezistă în caz de incendiu.

Sortează bonurile fiscale şi chitanţele

În dosare plic etichetate depozitează toate bonurile fiscale şi chitanţele. Iată ce nu trebuie să omiţi: chitanţe la întreţinere, electricitate, gaze, cablu tv, internet, telefon mobil şi fix, impozite, asigurări, amenzi, credite bancare.

După ce ai grupat documentele în dosare şi categorii bine stabilite, aşază-le într-un sertar sau într-un dulap. Eliberează un corp de mobilier şi ordonează dosarele şi mapele grupate pe domenii.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Ruși pe aeroportul Vnukovo din Moscova după anunțul mobilizării FOTO Twitter
image
image
image
image
image
image
telefon ecran getty jpg
casa de marcat supermarket pexels jpg
gratii 1 jpeg
Sebastian Olariu si tatal lui FOTO Antena 3 Facebook jpg
istanbul pexels jpg
urangutan pixabay jpg
harta razboi ucraina steag drapel rusia europa shutterstock 2114384846 jpg
Nervos
image
actualitate.net
image
actualitate.net