Vedetele și-au făcut copiii manechine pentru tricourile lor. Cât costă să te îmbraci așa

12_99.jpg

Antonia, cu iubitul ei, Alex Velea, şi cu cei trei copii, într-o fotografie de reclamă

În nouă ani de succes muzical şi de apariţii în spoturi publicitare, Antonia a adunat suficienţi bani încât să-şi deschidă propria afacere. Iubita lui Alex Velea a lansat o linie de haine şi accesorii inspirată din stilul ei vestimentar atât de apreciat de fani şi deja şi-a îmbrăcat toată familia cu primele ei creaţii.

Renumită pentru hituri ca „Matame” şi „Iubirea mea”, Antonia (30 de ani) şi-a dorit să aibă şi propria afacere, în afara muzicii şi a reclamelor în care apare constant. Aşa cum a făcut şi iubitul ei, Alex Velea (35 de ani), solista şi-a dorit să lanseze o colecţie de tricouri inspirată din stilul ei vestimentar, cu elemente din cultura pop.

„Sunt fericită că ideile mele au prins contur şi că le pot împărtăşi cu voi. Mă regăsesc în această Mona Lisa a zilelor noastre, sunt mulţumită de rezultat şi sper să vă placă şi vouă la fel de mult!”, a spus Antonia despre proiectul ei vestimentar.

Unele dintre tricouri şi bluze au imprimat chipul solistei în postura Gicondei (n.r.- tabloul, pictat în perioada 1503-1506, de Leonardo da Vinci, este expus la Muzeul Luvru, din Paris. Este evaluat la 570 de milioane de euro). Vedeta i-a îmbrăcat cu haine din colecţia ei şi pe cei trei copii ai ei, Maya – 9 ani (din mariajul cu Vincenzo Castellano – n.r.), Dominic - 4 ani şi jumătate şi Achim – 2 ani şi jumătate (din relaţia actuală cu Alex Velea – n.r.), dar şi pe iubitul ei. S-au fotografiat, iar imaginea a fost postată pe conturile sociale. Cei care doresc să achiziţioneze tricouri şi hanorace personalizate de Antonia pot comanda colecţia de pe site-ul oficial al vedetei. 

Au colecţii pentru  întreaga familie

12_anda.jpg

Anda Adam, alături de fiica ei, Evelin

 

Pe alb şi pe negru, hainele au preţuri cuprinse între 90 şi 120 de lei. Antonia a investit în zona vestimentară după ce admiratorii şi-au exprimat dorinţa să cumpere haine ca ale ei. Afacerea cu haine personalizate s-a dovedit una de succes şi pentru alţi artişti. Cei de la trupele Carla’s Dreams şi The Motans vând ca pâinea caldă tricourile şi bluzele cu însemnele lor.

Antonia face progrese şi în plan personal. Luna trecută, artista, Alex Velea şi cei doi băieţi ai lor au fost la Napoli, în Italia, unde micuţa Maya locuieşte de mai bine de cinci ani alături de bunicii paterni. Antonia şi Vincenzo Castellano s-au căsătorit în 2011 şi s-au despărţit în 2013, iar de atunci relaţia lor se consumă printre instanţe, acte şi decizii judecătoreşti. Însă iţele încurcate din familia solistei încep să se mai descurce. În aprilie 2019, instanţa l-a recunoscut pe Alex Velea ca fiind tatăl lui Achim şi Dominic, iar solistul a reuşit luna trecută să-şi treacă numele şi în actele copiilor, de unde a dispărut definitiv numele Castellano.

Astfel, anul acesta se întrevăd şi botezurile celor doi băieţi care au depăşit vârsta pentru această ceremonie religioasă. O altă solistă care a intrat în afaceri cu costume de baie şi tricouri este vedeta care cântă „Selecta” sau „Seri de mai”. Anda Adam (39 de ani) şi-a lansat anul trecut mai multe colecţii de costume de baie, dar şi una specială de  tricouri pentru părinţi şi copilaşi.

Anda şi fiica ei, Evelin Nicolescu (4 ani), au apărut împreună purtând câteva tricouri din această colecţie pentru mame şi fiice, la preţul de 140 de lei. Pe unele tricouri scria #poatefata şi #poatebăiatul, iar acestea au fost scoase pe piaţă după ce solista s-a întors de la „Exatlon” (Kanal D), în februarie 2018. La un moment dat, Anda l-a rugat şi pe fostul ei iubit, Victor Slav (39 de ani), să-i poarte creaţiile, ca să-i facă reclamă.

Sexy- Cruduța, muză pentru viitorul «cumnat»

 

O firmă din Constanţa, pentru care se zvonește că ar lucra și iubitul surorii ei, Ana Maria, i-a propus Danielei Crudu (30 de ani) să  lanseze o linie de tricouri imprimate cu sânii ei siliconaţi. Fanii au fost impresionaţi de ideea inedită de a îmbrăca o haină cu trupul preferatei lor, aşa că noua colecţie de tricouri şi de rochii se anunţă a fi un mare succes. Obrazul subţire cu cheltuială se ţine, aşa că preţurile nu sunt chiar pentru orice buzunar. O haină imprimată cu trupul Cruduţei costă 220 de lei, echivalentul a 50 de euro.

 

Citește și:

EXCLUSIV Antonia a ieșit pe stradă în cei mai mulați pantaloni. S-a transformat în “Miss Fitness”

Anda Adam, într-un slip cât o batistă. E toată numai rotunjimi sexy

Loading...
 
 

Citește și

ClickPoftaBuna.ro 0
1
ClickPoftaBuna.ro : 0
ClickPoftaBuna.ro 1