Vedetele au fugit de frig pe plaje exotice. 2020 a început cu dreptul pentru ele

Delia se află în vacanţă în Thailanda

Nisip fin, apă turcoaz, palmieri, soare şi plajă, de asta au avut parte multe vedete autohtone la trecerea dintre ani, în timp ce România noastră era cufundată într-o atmosferă rece, ceţoasă şi mohorâtă.

Fie că au ales să se recompenseze după un an greu de muncă, fie au vrut să înceapă 2020 cu dreptul, VIP-urile şi-au făcut un obicei din a transforma lunile decembrie şi ianuarie într-o suberbă vacanţă exotică.

Startul vacanţelor la cald a fost dat de Crăciun, când Cristi Brancu, Oana Turcu şi fiul lor, Tudor, au lăsat paltoanele acasă, şi-au pus în bagaj tricouri, costume de baie şi au plecat spre Dubai.

Dana Săvuică e de la Crăciun în Grecia

Aceeaşi destinaţie a ales-o şi Diana Bişinicu. Artista a fost, însă, în grup mai mare. „Am fost cu soţul şi fetiţa noastră, cu mama, mătuşa, sora şi familia ei. Am fost 9 persoane şi am stat 9 zile, de pe 15 până pe 24 decembrie. Am avut două scopuri: să o sărbătorim pe sora mea, care pe 23 decembrie a împlinit 40 de ani, dar şi să profit de ocazie şi să filmez două videoclipuri. Am îmbinat utilul cu plăcutul. Erau 24-26˚C, timp frumos, ideal pentru plimbare. Am fost în parcuri de distracţie şi parcuri tematice pentru copii, în grădini cu flori, într-un safari prin deşert, dar şi într-o plimbare cu iahtul. Mi-a plăcut foarte mult. Eu am mai fost o singură dată în Dubai, în 2012”, povesteşte Diana Bişinicu.

Brigitte şi Florin Pastramă au ajuns pentru prima dată în Bali

Dana Săvuică ne spune „Kalimera” din Grecia, unde a ajuns pe 22 decembrie, înainte de Crăciun. Mai întâi s-a cazat în Peloponez, unde a vizitat mănăstiri, amfiteatre, sătuţe şi plaje pustii. Cinci zile mai târziu s-a mutat în Atena, unde a petrecut Revelionul şi primele zile din noul an.

Diana Bişinicu şi soţul ei, în deşertul din Dubai

Alte vedete au plecat spre destinaţii şi mai îndepărtate. Brigitte şi Florin Pastramă sunt în Bali, Indonezia, din 26 decebrie, iar Revelionul şi l-au petrecut printre palmieri, într-un resort de lux. „Am luat biletele de astă vară pentru că ne-am dorit mult să ajungem aici. Nici eu, nici Florin nu am mai fost în Bali. Vreau să fac masaj balinez, să fac plajă şi să mă relaxez, căci am fost foarte stresaţi în ultima perioadă”, a spus Brigitte.

Mirela Retegan a umplut cu inimioare o plajă din Thailanda

Dani Oţil este în Mexic, acolo unde a petrecut şi noaptea dintre ani. Plajele exotice şi atmosfera relaxantă i-au dat curaj să se afişeze pentru prima dată public cu iubita lui, fotomodelul Gabriela Prisăcariu, alintată „Miss Funduleţ”.

Cristi Brancu, Oana Turcu şi fiul lor, în Dubai

Mirela Retegan, „mama” Găştii Zurli, este acum în Thailanda. Chiar ieri ne saluta de pe o plajă pustie pe care o umpluse cu inimioare desenate pe nisip. „Trăiesc câteva ore de aur, departe de lumea dezlănţuită. V-am spus că eu nu am doar o inimă? Am o mie şi le-am lăsat aici desenate pentru toţi cei care caută un gând, o trăire, o iubire. Bună dimineaţa din Ţara Surâsului”, a scris ea din insula Rang Yai.

Dani Oţil s-a afişat cu iubita în vacanţa din Mexic

Tot în Thailanda se află şi Delia, care şi-a păstrat obiceiul de a merge într-o vacanţă exotică în primele zile din an, după maratonul concertelor pe care le are în noaptea de Revelion. Artista a ajuns vineri, 3 ianuarie, într-un resort de lux de pe insula Koh Kood, unde o singură noapte de cazare costă 2.000 de euro. Când se satură de plaja cu nisip alb şi fin şi apele cristaline, artista se poate răsfăţa acolo cu masaj la centrul spa, se poate bălăci în piscina privată sau chiar poate vedea un film la cinematograful resortului.

Dana Rogoz şi Adela Popescu sunt împreună în Sri Lanka

Cele două bune prietene Dana Rogoz şi Adela Popescu, împreună cu soţii şi copii lor, au petrecut noaptea dintre ani în Sri Lanka. Au plecat la drum chiar în ziua de Crăciun. “Am ajuns aici, la căsuţa noastră din copac, din care vedem o orezărie superbă, auzim mii de păsări, e un paradis”, a scris Dana Rogoz pe pagina sa de socializare. S-au mutat apoi pentru două nopţi într-un bungalow.

“Acum stau pe terasă şi îi privesc pe Radu şi Vlad cum se joacă în apa. Cel mai fericit moment al zilei a fost când am descoperit această plajă, Turtle Beach, pe care am ratat-o anul trecut. În general, oceanul are în Sri Lanka valuri puternice şi curenţi periculoşi, doar că aici există un recif care creează o piscină naturală perfectă pentru copii. Apa ne ajunge nouă până la genunchi. În această seară am făcut o plimbare foarte plăcută pe plajă, cu picioarele în apa, dintr-un capăt în altul al golfuleţului. Şi a fost perfect. Adică a fost de ajuns ca să mă simt fericită şi recunoscătoare pentru ce am”, povestea Dana înainte de Revelion.

marcel ciolacu si gabriela firea. foto mediafax
jador oana ciocan colaj facebook jpg
Celine Dion  foto   Shutterstock jpg
Horia Moculescu are încă planuri mari după ce ajunge acasă de la spital