Silvia Lăuneanu a rămas fără bagaj în Austria

A dat peste 1.000 de euro pe cumpărăturile necesare

Silvia Lăuneanu a început cu stângul mult aşteptata vacanţă din Austria. Compania aeriană i-a pierdut bagajul în care avea de la echipament complet de schi până la cosmetice, haine şi absolut toate cele necesare. Buclucaşul bagaj nu a fost găsit nici până acum.

Nicio vacanţă fără peripeţii, ar putea spune Silvia Lăuneanu, „fata cu vioara” din fosta trupă De La Vegas. Dacă în vara anului trecut, la bulgari, s-a trezit cu inundaţie în cameră şi a trebuit să-şi scurte-ze sejurul cu o zi, acum, în Austria, a avut altă surpriză neplăcută. „Am zburat până la München cu o cursă Tarom, de acolo am închiriat o maşină până la Finkenberg, Austria. Am ajuns aici luni dimineaţa, foarte supăraţi. Aşteptând, în aeroport, bagajele la bandă, chiar zicea Sorin «cum ar fi să rătăcească un bagaj». Exact aşa s-a întâmplat cu al meu. Compania nu ştie unde e, mi-au zis că bagajul încă nu a fost identificat, zici că s-a evaporat de pe faţa pământului. Le-am zis să-l trimită la hotel dacă îl găsesc, însă nici până acum nu l-am primit. Vineri i-am sunat să le spun că e inutil să-l mai trimită, deoarece noi duminică (n.r. azi) ne întoarcem acasă”, a povestit pentru Click! Silvia Lăuneanu.

Avea în bagaj absolut toate cele necesare pentru schi: costum de bună calitate, bocanci, ochelari, mănuşi etc. Prima zi de vacanţă, în loc să şi-o petreacă pe pârtie, a pierdut-o la shopping.

A dat peste 1.000 de euro pe cumpărăturile necesare

„Am rămas doar cu hainele de pe mine, astfel că a trebuit să-mi cumpăr tot, de la şosete la căciulă, de la echipament de schi, haine, până la perie de păr şi cosmetice. Plus încă un troler. Am dat peste 1.000 de euro pe toate. Dacă mergeam vara la mare, ar fi fost mai simplu cu câteva rochiţe, dar aici... Categoric o să cer despăgubiri. Prima zi de vacanţă a fost compromisă, am pierdut timpul prin magazine şi nu e deloc plăcut. De pildă, eu am nişte cosmetice preferate, aveam produsele mele, nu mă dau cu orice, a trebuit să caut... E prima dată în viaţa mea când mi se pierde valiza şi, slavă Domnului, am făcut o grămadă de zboruri lungi, cu escale”, povesteşte artista.

Dar, fire optimistă şi veselă, nu a lăsat acest incident să-i strice vacanţa. După ce şi-a cumpărat lucrurile necesare, viaţa a intrat în normal. S-a bucurat de orăşelul spectaculos, de zăpada ca-n poveşti, de peisaje şi aer curat. Dimineaţa, după un mic dejun copios, se ducea pe pârtie de unde nu mai revenea până după-amiaza.

„Eu schiez de la 17 ani, dar n-am luat niciodată lecţii, n-am avut monitor de schi, am fost complet autodidact, mi-am pus schiurile în picioare şi mi-am dat drumul. Aici, în Austria, pârtiile sunt mai dificile, foarte lungi, zilnic mergem pe alte trasee. Noroc că am condiţie fizică bună. Schiem încontinuu de dimineaţa până spre ora 16. Îmi place mult pentru că nu e un sport uşor, mă provoacă. Şi, chiar dacă sunt destul de friguroasă, iar aici sunt -6, -7 grade Celsius, efortul fizic pe care-l fac mă încălzeşte. După o zi la schi, simţi că meriţi masa de seară, iar pe la orele 21-22 cădem rupţi de oboseală”, mai spune Silvia Lăuneanu.

A plecat în această vacanţă doar cu soţul ei, Sorin. Pe fiul lor, Alexandru, l-au lăsat, de data aceasta, la Bucureşti, pe mâini bune. „Cu el am mai fost în alte două locuri în decembrie. Vacanţa aceasta de o săptămână a fost doar pentru mami şi tati. Şi, până la urmă, chiar dacă începutul nu a fost cel mai fericit, totul e bine când se termină cu bine”, râde Silvia.

lumanare intuneric logo jpg
smiley gest gina jpg
lili sandu silviu tolu colaj facebook jpg
alexandra stan colaj facebook jpg
jador oana ciocan colaj facebook jpg
Celine Dion  foto   Shutterstock jpg
Horia Moculescu are încă planuri mari după ce ajunge acasă de la spital