S-a aflat de ce desena Cătălin Bordea pe ziduri! Inna, Speak și Macanache, implicați și ei în inițiativa Eco Graffiti, susținută de glo™

catalin-bordea.png

Cătălin Bordea, surprins în timp ce desena pe o vitrină, din oraș
foto: glo.ro/rebelswithacause/

Luna trecută ne întrebam ce pune la cale simpaticul umorist Cătălin Bordea, asta după ce a fost fotografiat într-o ipostază surprinzătoare: îmbrăcat colorat, actorul de stand-up comedy desena cu spray pe o vitrină din oraș, după lăsarea întunericului. Ei bine, misterul s-a elucidat!

Cătălin Bordea, alături de alți artiști, face parte din mișcarea ”Eco Graffiti / Rebels with a Cause”, susținută de glo™. Iată tot ce trebuie să știți despre acest curent, care pune orașul în mișcare, cu rebeliune & responsabilitate față de mediu: https://glo.ro/rebelswithacause/

1.000 de metri pătrați de ziduri vor deveni opere de artă

Aproape 1.000 de metri pătrați de ziduri vor fi transformați în opere de artă de către tinerii artiști români de la Sweet Damage Crew, în parteneriat cu One Night Gallery, în cadrul campaniei ”Eco Graffiti / Rebels with a Cause”, susținută de glo™. Picturile murale vor fi realizate în zone aglomerate ale Capitalei și vor avea rol de purificare a aerului. Artiștii vor folosi exclusiv materiale eco: 25% vopsea care purifică aerul, 75% vopsea ecologică, mușchi verde și lămpi cu încărcare solară. Fiecare pictură murală va avea capacitatea de purificare a circa 4 copaci maturi, cu frunziș des.

Ce este inițiativa “Rebels with a cause”

“Rebels with a cause” este o inițiativă în sprijinul comunității artistice din România prin diferite proiecte menite să genereze noi perspective și sensuri, sub umbrela #breakbinary. Proiectul Eco Graffiti pornește de la tema FUN&PURPOSE și susține tineri artiști în crearea unor murale de graffiti care reflectă un act distractiv de rebeliune, libertatea de a experimenta, dar și ceva mai mult: asumarea unui scop pentru binele general, prin responsabilitate față de mediu și de comunitatea din care facem parte. Realizarea acestor murale din materiale eco și naturale reprezintă implicarea asumată de companie în dezvoltarea sustenabilă a comunității și în generarea unor experiențe artistice speciale.

Care este obiectivul campaniei

Obiectivul campaniei este crearea unui cadru cât mai viu și dinamic de expunere a artei în spațiul public al orașului și al comunității, prin transformarea unor locuri gri și amorțite în experiențe artistice vii și colorate, apte să le redea comunității și membrilor ei nu doar prin culoare și emoție artistică, ci și prin elemente eco și naturale. Un adevărat spațiu verde menit să contribuie la protejarea mediului și a calității vieții. Lucrările realizate în cadrul proiectului Eco Graffiti vor fi disponibile pe pagina de Instagram @glo_romania.

”Eco Graffiti înseamnă pasiune pentru artă și grijă pentru mediu, o călătorie în care glo s-a îmbarcat pentru a reda orașul comunității, într-un moment în care ne este atât de dor să fim din nou împreună. Iar vopseaua purificatoare folosită pentru realizarea picturilor murale este încă o dovadă că tehnologia ne poate schimba viața în bine, reducând riscurile la care ne expunem în fiecare zi”, a declarat Alina Câmpanu, senior manager glo în cadrul British American Tobacco România.

Inna, Speak, Cătălin Bordea și Macanache suțin și ei inițiativa Eco Graffiti

Proiectul Eco Graffiti se bucură de prezența unui grup de artiști creatori de conținut graffiti, care vor crea într-un stil #breakbinary opere de artă într-o expoziție publică de graffiti și plante, ilustrații extravagante și vopsea ecologică, instalații grandioase și aer curat. Practic, 6 teme cu spirit break binary inspiră transformarea spațiilor publice gri în capodopere instagramabile:

  1. E Viață pe Net
  2. Nimeni Celebru
  3. Tânăr cu Experiență
  4. Singur cu Tine
  5. Filtru Însuți
  6. FOMO să-mi fie dor

Artiști precum Inna, Speak, Cătălin Bordea și Macanache suțin și ei inițiativa Eco Graffiti, menită să înfrumusețeze orașul, să sprijine industriile creative, să readucă la viață locuri din București și, nu în ultimul rând, să genereze un spațiu de exprimare artistică cu sens benefic pentru mediu.

(18+) glo™ este un produs cu risc redus* destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină

*Bazat pe dovezile existente și presupunând o trecere completă de la fumat la aceste produse. Aceste produse nu sunt lipsite de risc și provoacă dependență”

Loading...