Maria Constantin, urgent la sala de sport! Costumul de baie decoltat a scos în evidenţă imperfecţiunile

12_foto-1-8-col-lucram-pe-ea-pe-fundalul-din-stanga.jpg

Păcat de silueta-clepsidră a Mariei Constantin! Celulita este vizibilă pe fese şi pe coapse

Viaţa se scurge diferit pentru Maria Constantin şi pentru Marcel Toader, după divorţul din luna ianuarie. Solista îşi vede de cântări şi de evenimente, iar fostul rugbist se distrează cu prietenii şi cu fiul lui, Maximilian. În weekend, Maria a fost surprinsă singură-singurică de fotoreporterii Click!, pe Litoral, unde costumul de baie decoltat a scos în evidenţă imperfecţiuni pe care orice femeie vrea să le ascundă.

Maria Constantin are 30 de ani, chip de păpuşă şi o siluetă feminină, tip clepsidră, aşa cum spun bărbaţii că ar fi ideal. Însă pozele surprinse în weekend de Click!, pe Litoral, lasă la vedere ceea ce hainele ascund: “aripioare” şi câteva imperfecţiuni sesizabile cu ochiul liber. Dar pentru că nu noi suntem specialişti, i-am lăsat pe cei avizaţi să-şi dea cu părerea, iar verdictul nu a fost în favoarea Mariei. Nicoleta Drăgoescu, instructor sportiv la centrul “Viva Sport”, o invită pe blondină urgent la sala de sport, pentru că problemele se pot remedia.

Şi-a etalat noile extensii de Cosânzeană

“Îi recomand Mariei să elimine din alimentaţia ei produsele foarte procesate şi, din punct de vedere al sportului, îi recomand să combine antrenamentul anaerob cu antrenamentul aerob, de minim trei ori pe săptămână. Zona în care ţesutul adipos îşi găseşte adăpost foarte repede este de multe ori zona abdominală, zona şoldurilor şi a posteriorului. Alimentaţia joacă un rol foarte important în aspectul nostru şi asta se vede cu ochiul liber. Dacă deja apar primele semne ale instalării celulitei, sau pielea arată ca lipsită de tonus, se poate interveni la remedierea acestui aspect printr-o serie de exerciţii care ajută la tonifierea muşchiului gluteu (posteriorul)”, a declarat profa de sport pentru Click!

Altfel, sâmbătă, când am surprins-o în Mamaia, Maria a stat la plajă singură-singurică, a vorbit la telefon şi a intrat în apă doar cât să se răcorească, fără să îşi ude superbul costum de baie şi nici extensiile de prinţesă, pe care şi le-a pus recent.

Ce îi recomandă profa de fitness

Zoom
Nicoleta Drăgoescu este instructor sportiv
  • Genuflexiuni cu haltera: 5 serii/15 repetări. Trebuie folosite greutăți medii, se stă cu tălpile la nivelul şoldului şi cu o halteră pe spate (pe trapez). Greutatea halterei trebuie să fie centrată fix în mijlocul tălpilor tale. Pentru a lucra cât mai bine posteriorul, coboară cât de mult poţi în genuflexiune, fără să arcuieşti spatele. 
  • Mers fandat cu pas alungit: 5 serii x 15 paşi pe fiecare picior. Trebuie folosit un set de gantere pentru o mai bună eficiență. Poziționează-te în poziție de mers și păşește înainte, călcând de pe călcâi pe vârf. Ai grijă ca la fiecare execuție să nu depăsești cu genunchiul linia degetelor piciorului din față. Menține spatele drept şi privirea în faţă! Acest tip de exerciţiu este excelent pentru dezvoltarea gluteului (posteriorului), deoarece activează aproape toate fibrele acestuia. 
  • 10 sprinturi. Sprinturile sunt un aliat perfect în reglarea greutății și ajută la menținerea unui tonus bun. Alege o distanţă cu care te simţi confortabil şi aleargă rapid. Mergi uşor până la punctul de unde ai plecat şi coboară ritmul cardiac. Nu te opri brusc.

 

loading...
Loading...