Livia Graur, 10 zile romantice în cinstea a 10 ani de căsnicie

Prezentatoarea ştirilor Focus de la Prima TV, Livia Graur, a început anul cu două premiere: a ajuns într-o destinaţie caldă, exotică, în lunile de iarnă şi, pentru prima dată de când e mamă, a plecat în vacanţă fără fetiţa ei, Renata. A fost o ocazie specială, în cinstea împlinirii a 10 ani de căsnicie.

Din momentul în care a devenit mamă, viaţa Liviei Graur s-a schimbat total, de la program, bucurii, preocupări, până la alegerea destinaţiilor de vacanţă. Acestea depind de fiica ei, Renata (6 ani şi jumătate), care de când s-a născut nu a lipsit din nici o călătorie. În ianuarie 2020, situaţia s-a schimbat cu ocazia unui eveniment special: Livia şi soţul ei au serbat 10 ani de căsnicie. „I-am împlinit în 2019, de fapt, însă abia acum am reuşit să-i sărbătorim aşa cum ne-am dorit – cu o vacanţă în doi, iarna, într-o destinaţie caldă. N-am mai fost doar noi dinainte de a o avea pe Renata. Şi a fost superb, ne-am redescoperit. A fost cadoul pe care ni l-am oferit nouă”, povesteşte Livia Graur.

Au fost la sanctuarul elefanţilor

Livia Graur și soțui ei au ales Thailanda

Au ales provincia Krabi din Thailanda şi au stat 10 zile. Plajele cu nisip fin, apa turcoaz, vegetaţia luxuriantă, fructele exotice, toate acestea i-au făcut să se simtă parcă într-o altă lume. „Când mergi cu cel mic în vacanţă, eşti concentrat pe el, pe nevoile lui, de la orele de culcare şi de trezire până la distracţia de zi cu zi. Acum ne-am trezit fără aceste preocupări. Şi am profitat. Zilnic vizitam câte ceva, făceam seara plimbări lungi pe plajă, mergeam la restaurant doar noi doi, am putut să stăm la soare şi în orele interzise, am mâncat anapoda ce ne-a tăiat capul, că nu avea cine să poftească, ne-am distrat până târziu în noapte în localuri cu muzică live etc. A fost cu adevărat o vacanţă romantică”.

Ce plăcere să te dai în leagăn pe o asemenea plajă!

Livia şi Răzvan au fost în excursii prin insulele învecinate, au mângâiat elefanţi, s-au distrat cu maimuţele care mişunau pe lângă hotel, au vizitat temple, au lenevit la plajă. Le-a plăcut mult şi au savurat fiecare clipă. Dar asta nu înseamnă că nu se gândeau, tot în fiecare clipă, la fetiţa lor. „Orice făceam, ne gândeam că i-ar fi plăcut şi ei. Nu cred că o să mai plecăm prea curând fără ea”.

Nu au lipsit peripeţiile: «Am umplut plaja de sânge»

Din vacanţa aceasta romantică, liniştită, feerică, nu au lipsit senzaţiile tari. Inima le-a stat amândurora în timp ce făceau snorkeling şi era să dea nas în nas cu un pui de rechin. Apoi, tot amândoi s-au accidentat. „Răzvan s-a tăiat la picior în apă şi am stat să căutăm farmacie, să luăm pansamente şi dezinfectante. M-am tăiat şi eu la picior, dar, spre deosebire de el, s-a întâmplat în timpul unei excursii, astfel că am avut asistenţă medicală din partea organizatorilor. Dar umplusem plaja de sânge. Apoi, amândoi ne-am ars la soare, eu pe mâini, Răzvan a făcut o alergie, i s-a înroşit toată pielea, cu mâncărimi şi bubiţe. Foarte neplăcut, încă se tratează acasă”, spune Livia.

carmen bruma fb jpg
sean diddy profimedia jpg
banner dan negru 2 png
Georgiana Lobonț are o finuță de un an de zile, pe nume Ștefania, care este o frumusețe de fetiță