Laura Cosoi a revenit, după 4 ani, în «locul de suflet»

Laura este la peste 10.000 de kilometri de casă, în Bali, Indonezia

„Din tot ce am vizitat în lumea asta, tot Bali a rămas locul meu de suflet. Îmi place cel mai mult!”, a mărturisit Laura Cosoi, încă din vacanţă. Ultima dată a fost în acelaşi resort acum 4 ani, cu Cosmin. Acum au revenit căsătoriţi şi în formulă de trei, iar bucuria a fost copleşitoare.

„Când am ajuns la recepţia resortului, am fost cuprinsă de mari emoţii. Toate amintirile mi-au revenit în minte. Acum, iată, ne întoarcem în formulă de trei! Este un loc excepţional dacă vrei să mergi cu copiii. Au orezării în jur, unde noi am făcut trasee cu Rita la apus şi alei de jur împrejur, unde poţi merge şi cu căruciorul. Au meniuri special concepute pentru cei mici, loc de joacă şi piscină. Peste tot domneşte o atmosferă de armonie şi pace. Când ne-am interesat noi, nu aveau locuri, dar am avut noroc cu un last minute şi aşa am putut închiria o villa pentru 5 zile”, povesteşte Laura Cosoi pe blogul ei. După cele 5 zile aici, s-au mutat la un alt resort între orezării, foarte aproape de junglă. Mic, cochet, cu câteva vile care îi aduceau aminte de casele din Maramureş.

Laura şi Cosmin, nişte părinţi relaxaţi, care îşi iau copilul cu ei în vacanţă, indiferent cât de îndepărtată e destinaţia

A gustat din toate bunătăţile locale

„Drumul pe care l-am străbătut până acolo îmi place să-l consider unul iniţiatic. Spun asta pentru că mi s-a părut că înţeleg însăşi esenţa acestor locuri, mergând pe acolo. Am început prin a trece prin curtea unor localnici, care ne-au îndrumat amabili, am străbătut o parte din drum prin junglă, apoi prin orezării. Am văzut sumedenie de păsări colorate, fluturi şi câini şi am trecut pe lângă lanuri de orez verde-crud. Ne-am întâlnit cu fel de fel de oameni, un mix interesant de localnici şi turişti, care parcă toţi respectau spiritul locului: un fel de pace pe care nu-ţi vine să o tulburi cu vreun cuvânt”, mai spune vedeta. În toată perioada s-au plimbat mult, au vizitat temple, s-au răsfăţat la spa, au savurat liniştea locurilor, dar şi fresh-uri de pepene şi multe bunătăţi specifice locului.

E de aproape o lună în vacanţă şi parcă tot n-ar mai pleca

Se bucură de linişte şi de natură

Toate, alături de fetiţa lor în vârstă de un an. „Multă lume mă întreabă de ce o luăm pe Rita cu noi peste tot, că e prea departe, că poate fi periculos. Tuturor le răspund că Rita este cu noi peste tot pentru că aşa ni se pare firesc. Nu facem nimic deosebit faţă de alţi părinţi care îşi iau copiii cu ei în vacanţe şi nu este un act de curaj. Facem lucrurile aşa cum simţim. Nu avem nevoie de o pauză, de un timp petrecut în doi, pentru că «lucrăm» la relaţia noastră cu Rita de faţă. Ne strângem în braţe, de ţinem de mână, ne înţelegem tacit din priviri şi ne place să ne descoperim şi aşa, în postura de părinţi”, explică Laura.

“Deja simt că aparţin acestui loc”, a spus Laura Cosoi

Adela Popescu şi Radu Vâlcan au întregit gaşca

Abia întorşi din vacanţa în Cipru, săptămâna trecută, pe când stăteau într-o după-amiază liniştiţi pe canapea, lui Radu Vâlcan i-a venit ideea să mai meargă într-o vacanţă. Făcând un calcul că au o perioadă destul de liberă cu care nu se vor mai întâlni prea curând, Adela Popescu a acceptat imediat propunerea. Au zis „hai în Bali”, gândindu-se la prietenii lor Laura Cosoi şi Cosmin Curticăpean care erau deja în acolo. “În Bali am avut noi doi prima vacanţă împreună, în 2010. Dar am zis să plecăm repede, că altfel ne răzgândim. Şi peste câteva ore eram deja în avion toţi patru. O valiză mare, două marsupii şi un cărucior. După 15 ore de zbor, am ajuns la destinaţie. Alexandru (3 ani) înoată cu Rita, Andrei (7 luni) efectiv nu ştie dacă e aici sau în Cipru, dar nici că-i pasă. Doamne, ce bine e! Îmi era dor de Asia”, a scris Adela Popescu pe pagina ei de socializare.

Venirea celor 4 i-a determinat pe Laura şi pe Cosmin să-şi prelungească vacanţa din Bali cu încă 10 zile. “Doar nu era să-mi las prietenii la greu”, a glumit Laura.

Citește și:

Laura Cosoi i-a cucerit pe asiatici cu rețetele. A câștigat premiul special în China

Laura Cosoi a reușit să scape de kilogramele acumulate în timpul sarcinii

carmen bruma fb jpg
sean diddy profimedia jpg
banner dan negru 2 png
Georgiana Lobonț are o finuță de un an de zile, pe nume Ștefania, care este o frumusețe de fetiță