Kinga dă gata un ananas pe zi

10_bucatarie_1.-tifet-3col-.jpg

Chiar dacă face sport, antrenoarea e atentă la calorii. Ananasul are doar 48 de calorii la 100 g
Citeste tot despre: 

Cu sport, disciplină, renunţări şi un regim alimentar foarte sănătos, aşa reuşeşte Kinga Sebestyen să-şi menţină, la 44 de ani, silueta cu pătrăţele pe abdomen. Celebra antrenoare de kangoo jumps ne-a dezvăluit ritualul unei zile obişnuite, din care nu lipseşte ananasul.

Avea 16 ani când a început să meargă la sală, la aerobic. Şi de atunci, sportul i-a intrat în sânge. Ulterior, pe când fiica ei avea 4 ani şi fiul un an, o prietenă instructor a rugat-o să o înlocuiască la sală câteva zile. „A fost momentul în care mi-am dat seama că acesta e domeniul în care vreau să activez. Am făcut facultatea de sport, apoi m-am înscris la diferite cursuri de aerobic peste hotare. Acum 20 de ani, eu am introdus pentru prima dată în Româna stepul, fitball-ul, apoi pilates, spining şi apoi kangoo jumps”, îşi aduce aminte Kinga. Face sport de cel puţin 4 ori pe săptămână, iar când ţine cursuri arde între 600 şi 1.000 de calorii pe zi. Asta nu e suficient. Antrenoarea are mare grijă şi la alimentaţie. Nu ţine diete, însă mănâncă sănătos, ştie cum să îmbine corect alimentele şi nu se atinge de cele care îngraşă.

De 20 de ani nu s-a mai atins de zahăr

A renunţat la pâine, orez şi paste, iar de zahăr nu s-a mai atins de 20 de ani. L-a înlocuit cu miere şi fructe. „Evit sosurile, prăjelile, făinoasele, într-un cuvânt tot ce conţine zahăr, făină, ulei. Organismul meu s-a obişnuit şi nu îmi cere nimic din ce am spus mai devreme. Nu am poftă de prăjituri, pâine sau produse de patiserie. Întotdeauna îmi spun că totul porneşte de la creier, de la mentalitate. Învăţaţi că nu vă trebuie şi nu vă va fi poftă, organismul nu vă va mai cere”, spune Kinga, care în weekendul 17-18 martie va organiza la Miercurea Ciuc cea de-a zecea ediţie a campaniei caritabile „Kangoo Jumps pentru viaţă”, în urma căreia, alături de alţi instructori din ţară, va dona bolnavilor de cancer toate încasările din orele predate.

Micul dejun e lege pentru ea. Îşi începe ziua cu un pahar mare de apă, apoi mănâncă jumătate de ananas proaspăt, iar după o jumătate de oră un ceai şi o omletă. La prânz îşi face supe şi salate cu carne. Seara mănâncă a doua parte a ananasului, peşte la grătar sau carne fiartă de pasăre/văcuţă cu legume la abur. Înainte de un antrenament la sală mănâncă salate uşoare cu carne de pasăre sau peşte, iar după sală un pumn de alune.

„Ananasul e alimentul de bază al zilei şi ţine loc de dulce. Are proprietăţi antiinflamatorii, purgative, detoxifiante, antidepresive şi revigorante. Conţine vitamina C, are efecte remarcabile asupra pielii deoarece menţine crescut nivelul de colagen, iar antioxidanţii previn îmbătrânirea prematură”, explică ea. Un alt beneficiu al ananasului este că e sărac în calorii. 100 de grame de fruct furnizează doar 48 de calorii. După cum observăm, chiar dacă face sport şi „arde” mult, Kinga e în continuare atentă la calorii. Îşi pune în farfurie porţii normale şi se opreşte din timp dacă simte că e prea mult. De asemenea, citeşte cu atenţie etichetele produselor din supermarketuri. 

Îşi prepară clătite care nu îngraşă

 

Poţi mânca şi în post clătite „prietenoase” cu silueta. Kinga are o reţetă simplu de făcut. La aluat, foloseşte făină integrală, lapte de migdale şi puţină coajă de lămâie, pentru aromă. Le prăjeşte în tigaie, fără ulei, apoi le umple cu miere, mure şi alune. „E desertul meu preferat”, mărturiseşte ea.

Loading...
 
 

Citește și

  • De ce unele femei arată la 30 de ani ca la 40, iar altele de 40 juri că nu au mai mult de 30? Contează gena, dar şi modul în care se îngrijesc, câtă mişcare fac, ce stil alimentar au. Poţi sfida şi tu vârsta din buletin. Celebra antrenoare Kinga Sebestyen îţi face un plan al schimbărilor pe care e bine să le faci de acum încolo.

  • În viitorul apropiat, studenții de la Facultatea de Sport și Kinetoterapie vor studia fenomenul Kangoo Jumps. Kinga Sebestyen, celebra antrenoare de Kangoo a vedetelor, le-a explicat studenților și cadrelor universitare despre beneficiile medicale pe care le aduce acest sport în recuperarea pacienților ce au suferit accidente și operații chirurgicale.