Francisca are cazarea asigurată peste tot în Europa. Cum reuşeşte să stea gratis

Francisca a cutreierat EuropaFoto: arhivă personală

Ce norocoasă e Francisca! Artista a bifat în aceasă lună mai multe oraşe europene, unde a stat fără să scoată un ban din buzunar. Cu economiile făcute, cântăreaţa şi viitorul ei soţ s-au răsfăţat la partide lungi de shopping. Dacă vă întrebaţi cum reuşeşte, focoasa brunetă, comparată cu celebra vedetă de la Hollywood Kim Kardashian, să se cazeze fără bani, răspunsul este foarte simplu şi are legătură cu familia ei numeroasă.

Francisca îngroaşă rândul vedetelor care în luna ianuarie, săracă în evenimente artistice, a luat o pauză de la scenă. Bruneta s-a relaxat în aceaste săptămâni şi a făcut un tur al câtorva oraşe mari din Europa. A plătit doar transportul şi mâncarea, cazarea fiind peste tot asigurată.

Francisca a vizitat 4 oraşe superbe

"Prima dată am ajuns în Viena. Acolo m-am întâlnit cu o verişoară. Am mers în câteva locuri, dar nu am vizitat pentru că am stat o singură zi. Ne-am cazat la ea. Apoi am zburat la Dublin, unde am avut botezul unei nepoate. Cea mică este fiica unui alt verişor, stabilit acolo, deci nici aici nu a fost nevoie de hotel.

Francisca şi iubitul ei

Ne-am distrat şi am petrecut mult timp în familie. Apoi am plecat la Londra. Acolo, am o altă verişoară stabilită cu care ne-am plimbat prin pub-uri la distracţie. Nu am avut treabă cu atracţiile turistice, pentru că deja le ştiu pe de rost. Din Londra, ne-am oprit în Franţa. Aici, am stat într-o zonă foarte frumoasă din Lille. Una peste alta, a fost o vacanţă de relaxare, nu am făcut nepărat turism. Am o familie mare, aşa că oriunde m-aş duce în Europa, am unde să stau", a povestit artista. Originară din Botoşani, Francisca are anul acesta nunta cu iubitul ei luptător.

Francisca s-a cununat civil vara trecută

Anul acesta, Francisca se pregăteşte să îmbrace rochia de mireasă. Cântăreaţa a avut deja cununia civilă, eveniment petrecut vara trecută în prezenţa a 130 de invitaţi. Artista a purtat o rochie roz pudrat cu decolteu și trenă, despicată pe o parte, iar mirele cămașă albă, pantaloni gri și sacou bleu ciel. Emoționați, cei doi au pus singuri la punct toate detaliile ceremoniei.

Cântăreața și soțul ei, luptătorul MMA, Bogdan Lățescu se pregătesc acum pentru nunta din toamnă, la care vor chema 500 de invitați. "Am o familie numeroasă. Mulţi verişori, cred că în jur de 45, care se află peste tot prin ţară şi Europa, care s-ar supăra dacă nu i-aş chema la nunta mea. Acum în vacanţă, am căscat gura şi la magazine, fiind o perioadă de mari reduceri. Am găsit multe lucruri interesante pentru petrecerea burlăcicelor şi pentru nunta care se apropie", a adăugat solista.

Citeşte şi:

Francisca de la «X-Factor» iubeşte fructele de mare şi sushi

Francisca se pregăteşte de nuntă cu iubitul luptător! Vor avea 500 de invitaţi

Maria Lătărețu a fost  supranumită de  arabi ”regină” și au  adulat o pentru vocea ei  jpeg
stela popescu scaune (1) png
gestul facut de catalin dobrescu oana radu webp
cardi b sexy instagram jpg