Elena de la «Mandinga» s-a întors neagră din Thailanda

Timp de două săptămâni a stat încontinuu la plajă

În sfârşit, Elena Ionescu poate spune că şi-a făcut „plinul” de soare şi mare. Timp de două săptămâni, în vacanţa din Thailanda, a stat non-stop la plajă, vrând, parcă, să ia acasă toată căldura şi frumosul de acolo. S-a întors bronzată, într-un Bucureşti plin de zăpadă, la -10 grade Celsius.

Ca toţi artiştii care, după un an plin cântări, aleg luna ianuarie pentru vacanţa cea mare, şi Elena Ionescu, fosta solistă Mandinga, a plecat la început de an tocmai în Thailanda. A avut parte de relaxare, dar şi de multă distracţie şi peripeţii. „Am fost cu o gaşcă de 15 prieteni. Peripeţiile au început încă din momentul în care am păşit pe aeroportul din Bangkok, când am constatat că mi-am uitat telefonul în avion. Am sunat la informaţii, abia ne-am înţeles cu ei, ne-am întors, l-am recuperat şi, datorită lui, am făcut sute de fotografii frumoase”, povesteşte Elena. Le-am văzut cu toţii, de altfel, căci frumoasa brunetă ne delecta zilnic privirile cu poze sexy, pe plaje superbe. În timp ce noi, în Bucureşti, ne scăldam în nămeţi, ea se bălăcea în ape calde, turcoaz, la temperaturi de 35 de grade Celsius. „Primele patru zile le-am stat în Chiang Mai, o localitate din nordul Thailandei, celebră pentru templele încărcate de istorie şi saloanele de masaj. Într-un astfel de salon m-am întâlnit întâmplător chiar cu Delia şi soţul ei. După Chiang Mai, urma să plecăm în Bangkok, numai că am prins o perioadă cu ploi torenţiale, astfel că ne-am dus direct pe insula Phi Phi, unde am stat 10 zile”, explică artista.

Aici, s-a simţit ca-n Paradis. Se trezea dimineaţa cu noaptea-n cap şi alerga pe plajă, apoi se bronza la piscină până când se trezea toată gaşca şi, împreună, plecau în excursii pe alte insule sau în lagune. În tot acest timp, a stat încontinuu la soare. „Minimum 6 ore pe zi, timp de două săptămâni. Sunt mai neagră decât am fost vreodată. Îmi place mult soarele, nu-mi face rău, nu mă ard, mă înnegresc imediat. Seara, erau petreceri pe plajă, la care stăteam până la două noaptea.

simeon stalpnicul png

Am avut o vacanţă superbă, în care am îmbinat relaxarea cu distracţia. Mâncarea - sănătoasă, am făcut cură de papaya, mango şi pepene”, mai spune Elena. Cu un asemenea program şi cu o asemenea alimentaţie, nu e de mirare că s-a întors mai uşoară cu 3 kg. Acum, s-a pus pe treabă. O aşteaptă concertele, are piese de lansat, pregăteşte un show nou. Printre picături, cu mâinile îngheţate de la gerul din Bucureşti, îşi mai aduce aminte de superba Thailanda şi atunci, de dor, mai postează o fotografie pe pagina ei de socializare. Ca să se încarce şi să zâmbească.

Acolo a cheltuit doar 500 €

Aveţi impresia că o astfel de vacanţă exotică te costă o avere? Ei bine, nu. Preţul se poate compara cu un sejur de Revelion la Braşov sau unul în plin sezon estival, la Mamaia. Elena şi-a cumpărat biletul de avion în septembrie 2016 şi a plătit pe el 500 de euro. 14 nopţi de cazare au costat-o 300 de euro, iar acolo a cheltuit numai 500 de euro. „Mâncarea e foarte ieftină. Chiar m-am întors cu bani acasă”, spune vedeta.

cum recuno ti un mecanic auto bun 5 calita i necesare jpg
tania popa colaj facebook jpg
„Singurul om cu care probabil voi ține legătura este Zmărăndescu",  a spus Ana Maria Pal
banner dana nălbaru png
banner adrian cristea png
Au trecut 12 ani de când a murit Gil Dobrică  I s a spus Ray Charles al României jpeg