Digi 24, amendată în cazul Colectiv. Antena 3 şi B1 sunt „curate”

incendiu-club-colectiv.jpg.jpg

incendiu colectiv
Digi 24 a fost amendat cu 10.000 de lei pentru o scrisoare pezentată pe post în cazul tragediei din Colectiv
Foto: Click!

Consiliul Naţional al Audivizualului (CNA) a aplicat primele sancţiuni pentru televiziuni în cazul tragediei din clubul Colectiv. Digi 24 a primit o amendă pentru difuzarea unei ştiri, în timp ce la Antena 3 şi B1 TV nu s-au identificat încălcări ale legii.

CNA a primit 100 de reclamaţii în privinţa reflectării incendiului din Colectiv pe micul ecran, informează Pagina de Media. În consecinţă, Consiliul a analizat monitorizările tv din perioada 30 octombrie – 3 noiembrie şi a ajuns la concluzia că Digi 24 a procedat incorent în privinţa unei ştiri, postul fiind amendat cu suma de 10.000 de lei.

“La Digi 24 este o foarte mare problemă de informare corectă. Faci un material de 4 minute un material pe baza unei scrisori primite de un site”, a spus Radu Herjeu în motivaţia sa de amendarem a postului, referindu-se la o scrisoare unui aşa-zis martor al tragediei, ce a fost preluată de pe hotnews.ro.

De asemenea, România TV şi Kanal D au primit somaţie public pentru insistenţa cu care au fost prezentate imaginile cu rudele victimelor aflate în suferinţă.

În schimb, la Antena 1, Antena 3 şi B1 TV nu a fost descoperită nici un derapaj. E puţin ciudat în condiţiile în care Click.ro a identificat mai multe nereguli la tv, inclusiv la Antena 3, unde Mugur Ciuvică a spus că "rockerii" din Colectiv sunt "băsişti".

Posturile monitorizate în perioada 30 octombrie – 3 noiembrie sunt Antena 1, Antena 3, B 1 TV, Digi 24, Kanal D, Pro TV, Prima TV, Realitatea TV, România TV şi TVR 1.

 

Loading...
 
 

Citește și

  • mugur ciuvica cosette chichirau

    32.000 de oameni au ieşit în stradă marţi (3 noiembrie) şi au cerut dreptate pentru cei 32 de morţi din Clubul Colectiv. Mugur Ciuvică a avut o serie de declaraţii halucinante despre valul de revoltă din spaţiul public şi a spus că cel care i-a mânat pe protestatari a fost tot Traian Băsescu.

  • Jurnalista Oana Zamfir de la Digi24, care a gafat miercuri (21 octombrie), când l-a întrebat pe Marian Munteanu dacă a fost prezent în Piaţa Universităţii, nu a vrut dintotdeauna să lucreze în presă. În 2011, ea şi-a încercat norocul la Vocea României, unde însă nu a trecut de faza preselecţiilor.

  • momente penibile la tv dupa tragedia din colectiv

    Momente penibile la TV, după tragedia din Colectiv: În urma incendiului care a avut loc la 30 octombrie şi-au pierdut viaţa 50 de oameni. Televiziunile au relatat intens pe seama acestui subiect dramatic, însă unele au optat pentru abordări absurde. Mai mulţi prezentatori şi jurnalişti au încercat să facă din această tragedie o teorie a conspiraţiei.

  • oana zamfir digi 24

    Oana Zamfir şi-a convins superiorii că merită a doua şansă. Jurnalista care a fost scoasă de pe post după ce l-a întrebat pe Marian Munteanu, liderul studenților, extrem de activ la manifestațiile din iunie 1990, dacă a fost în Piața Universității în acele zile, a revenit luni (2 noiembrie) la pupitrul ştirilor Digi24..

  • andreea ibacka club colectiv

    Bilanțul crunt al tragediei din Colectiv a ajuns la 54 de morți, joi (12 noiembrie). În urma incendiului, și-a pierdut viața și un prieten drag al Andreei Ibacka. Este vorba de fotograful Alex Chelba. Acesta s-a stins din viață sâmbătă (7 noiembrie), din cauza arsurilor grave. Cabral și soția lui au făcut apel chiar și pe rețelele de socializare, pentru a-și ajuta prietenu, însă nu s-a mai putut face nimic.

  • adrian despot vita de vie incendiu colectiv

    Desemnat de stradă să-i reprezinte pe protestatari la consultările de la Cotroceni, Adrian Despot a declinat iniţial invitaţia, ca mai apoi să accepte să se aşeze la masa negocierilor. Refuzul său a fost pus de unii pe seama unei forografii, care lasă loc de interpretări. Solistul apare într-o imagine alături de unul dintre patronii din Colectiv.