Dieta prin care Xonia a făcut pătrăţele pe abdomen

11-buc-1.-4col-.jpg

Are un regim alimentar bazat pe proteine

Până la sfârşitul anului trecut, Xonia era ca majoritatea: mergea la sală când şi când, mânca ce avea poftă, la orice oră, iar preferatele ei erau pastele, pizza, burgerii şi cartofii prăjiţi de la fast-food. Nu se îngrăşa, din fericire, însă nici nu i se vedeau pătrăţelele pe abdomen. Asta până când a descoperit un program provocator de antrenament şi de nutriţie, pe care s-a ambiţionat să-l urmeze. Rezultatele au fost spectaculoase.

  • Click!: Ce te-a determinat să urmezi acest program?

Xonia: În ultima perioadă am tot văzut pe reţelele sociale diverse provocări ale antrenorilor de fitness, cu rezultate wow! Am vrut şi eu să-mi demonstrez că am disciplină şi putere să fac o schimbare în viaţa mea. Îl urmăream de ceva timp pe Instagram pe antrenorul Andrei Ivan, îmi plăcea mult perspectiva lui legată de fitness şi am decis să îi urmez programul de 6 săptămâni, care acum, după ce am văzut rezultatele, mi-a devenit stil de viaţă. 

  • În ce a constat acest program?

În primul rând sport.

11-buc-3.-2col-img_2744.jpg

La sală, alături de antrenorul Andrei Ivan

Am lucrat separat grupele musculare, corectare de postură cu exerciţii de kinetoterapie pentru spate, antrenamente cardio pentru arderea grăsimilor şi exerciţii pentru tonifiere. Mergeam la sală de 6 ori pe săptămână, câte două ore. Am fost foarte strictă şi nu am lenevit. 

  • Care au fost rezultatele?

Nu s-au văzut mult pe cântar. Am slăbit doar două kilograme, de la 48 la 46 kg. Dar s-a văzut în centimetri. După prima săptămână se vedea cum corpul meu începe să se remodeleze. În mare parte am redus ţesutul adipos, am crescut masa musculară proporţional, în special pe fesieri, spate, braţe, umeri şi abdomen. Picioarele s-au subţiat şi sunt tonifiate, am scăzut circumferinţa taliei, coapselor, fesierilor, am corectat postura spatelui. Al doilea kilogram l-am dat jos în cea de-a şasea săptămână. Acum îmi menţin tonusul şi îmi dezvolt musculatura.

  • Ce schimbări ai făcut în ceea ce priveşte alimentaţia?

Trebuia să urmez un regim anume, care să-mi dea energie şi să mă ajute să ard grăsimile. Am renunţat la cartofii prăjiţi şi la orice alimente prăjite. Antrenorul meu mi-a pregătit un meniu pentru fiecare masă, cu porţiile permise. La început îmi era şi teamă să mă uit peste meniul pregătit, dar îmi spuneam că eu îmi doresc asta. O dată la două săptămâni aveam o singură masă în care puteam să mănânc orice îmi doresc – pizza, desert... Dar eu nici măcar nu am avut poftă, am profitat doar de două ori de aceste „cheat days” (n.r. zile de trişat).

  • Dă-ne exemplu în ce constă dieta ta zilnică.

La micul dejun mănânc 50 g de fulgi de hrişcă sau de ovăz în 150 ml de ceai sau de lapte vegetal, cu o linguriţă de miere, 50 g fructe congelate, 10 g seminţe de cânepă. Sau 30 g fulgi într-un iaurt în care mai pun 10 g goji, 20 g stafide şi 10 g seminţe de cânepă.

11-buc-4.-1col-img_1499.jpg

Acesta este micul ei dejun

Prima gustare e formată din nuci, caju, migdale, alune crude. La prânz 150 g piept de curcan cu salată sau cu mix de legume. A doua gustare constă în 50 g fructe uscate sau 150 g fructe de pădure, iar la cină mănânc biban de mare la cuptor cu 100 g piure de mazăre sau de cartof dulce sau legume la alegere.

  • Îţi e greu, mai pofteşti la alimentele interzise?

Este, dar dacă îţi doreşti ceva în viaţă, reuşeşti orice. Eu am fost foarte motivată. Acest regim alimentar este hiperproteic, cu multe fibre din legume, pentru digestie, cu o varietate mare de alimente şi carbohidraţi complecşi, cu indice glicemic mic, astfel încât să am energie toată ziua. 

Câteva dintre trucurile ei

  • Bea zilnic 2,5 – 3 litri de apă.
  • Pune avocado în toate salatele şi le acreşte doar cu lămâie.
  • Foloseşte legume variate la fiecare salată şi pune doar ulei de măsline presat la rece sau ulei de in, de cocos şi de cânepă.
  • Înaintea meselor principale mănâncă o salată sau bea un pahar mare cu apă pentru a-şi amăgi foamea. 
  • Găteşte legumele doar la grătar sau le fierbe. Carnea o prepară la grătar, pe tigaie fără ulei sau la cuptor, folosind doar ulei de cocos sau de cânepă.
  • Foloseşte doar sare de mare sau de Himalaya.
  • Intervalul dintre mese este de 3 ore.
  • Doarme mereu 8 ore pe noapte.
  • Consumă ulei de peşte, care ajută la elasticitatea pielii, scade colesterolul şi elimină grăsimile din sânge.
Loading...
 
 
ClickPoftaBuna.ro 0
1
ClickPoftaBuna.ro : 0
ClickPoftaBuna.ro 1