Dieta care a ajutat-o pe Ioana Ginghină să ajungă la măsura XS. Ce mănâncă într-o zi

11-1.-3col-.jpg

Bea multe ceaiuri, sucuri naturale şi smoothieuri făcute în casă
Citeste tot despre: 

“Viaţa începe când ai curaj sa ieşi din zona de confort”, spunea zilele trecute Ioana Ginghină pe pagina ei de socializare. Şi-a demonstrat sieşi acest lucru în ultimul an, când a trecut prin foarte multe schimbări, mai mult sau mai puţin plăcute.

Din toate, însă, a învăţat câte ceva şi toate au ajutat-o să evolueze. Odată cu decizia despărţirii de Alexandru Papadopol, actriţa a făcut câteva modificări şi în stilul alimentar. Noua dietă a ajutat-o să dea jos câteva kilograme şi să îşi schimbe cu 1-2 numere măsura la haine. 

Există viaţă şi după divorţ. Şi încă una frumoasă, dacă îţi propui să ridici capul şi să vezi partea bună a lucrurilor. Ioana Ginghină a început să facă sport, să meargă la saloane de înfrumuseţare, să mănânce (şi mai) sănătos şi să aibă mai multă grijă de ea. Astfel, a ajuns la 53 de kilograme. La înălţimea de 1,65 metri, proporţiile sunt ideale. “N-am mai fost aşa de 5-6 ani, de când am făcut acel tratament pentru a rămâne însărcinată. Acum port haine mărimea S sau chiar XS. Nu vreau să mai slăbesc, doar să mă menţin. Fac sport de 3-4 ori pe săptămână şi mănânc sănătos”, spune actriţa. 

«N-am mai fost aşa de 5-6 ani»

Printre cele mai mari schimbări pe care le-a făcut se numără renunţarea la carne, la pâine şi la dulciuri. “Nu sunt obsedată, sunt conştientă că zahăr e în absolut orice, inclusiv în iaurt. Am obosit să citesc chiar toate etichetele produselor pe care le cumpăr. Dar nu mai mănânc dulciuri, nici măcar raw vegane, decât extrem de rar. Vara aceasta am mâncat în total două îngheţate. E chestie de voinţă, însă nici nu mai simt nevoia, căci gusturile se educă. Acum, după un an şi trei luni de când am renunţat la zahăr, nu mai suport preparatele foarte dulci”, ne-a declarat Ioana Ginghină. 

11-3.-2col-.jpg

În locul prăjiturilor, mănâncă fructe

Carne nu mai mănâncă de aproape doi ani, iar efectele s-au văzut în special de Sărbători – nu se mai îngrăşa. Îşi ia proteinele din leguminoase, ciuperci, lactate şi prafuri proteice pe care le adaugă în smoothie-uri. Din fericire, nu trebuie nici să gătească, pentru fetiţa ei, preparate dulci sau pe bază de carne. Ruxandra (11 ani) a fost prima care a devenit vegetariană, acum trei ani, şi este în toate pe aceeaşi lungime de undă cu mama ei. “A renunţat şi ea la desert, maximum o dată pe săptămână dacă mănâncă ceva. A început să consume mai multe fructe şi mă bucur, căci înainte trebuia să mă rog de ea să mănânce un strugure”, adaugă actriţa. 

«Ador să merg prin piaţă, toamna»

Specialistă în diete de detoxifiere şi cure de slăbire, adeptă a alimentaţiei sănătoase, actriţa Ioana Ginghină a mizat mereu pe fructele şi legumele de sezon. Primăvara ţine cure cu cireşe, vara cu pepene roşu, toamna cu struguri, iar iarna cu sucuri variate. Îi place la nebunie să meargă prin pieţe, să-şi aleagă produse proaspete, de la ţărani. „Eu iubesc piaţa şi promovez foarte mult fructele şi legumele de sezon. Mănânc acum conopidă, vinete, gogoşari, struguri, mere, prune, pere şi gutui. În anii trecuţi făceam dulceţuri şi zacuscă, dar anul acesta, pentru că am renunţat la pâine şi la dulciuri, nu mai are rost”, ne spune ea.

Ce mănâncă într-o zi

Ziua începe foarte devreme pentru Ioana Ginghină şi este foarte aglomerată. Cum are nevoie de energie, niciodată nu sare peste micul dejun. Meniul este variat. 

„Dacă azi am mâncat un ou fiert cu brânză, de exemplu, a doua zi mănânc cereale integrale şi seminţe cu lapte vegetal, iar a treia zi doar fructe sau un smoothie generos. Cu prânzul şi cina fac la fel, alternez între salată cu de toate (năut, tofu, ananas, brânză şi tot felul de legume), supe creme, rar un peşte la grătar. Gustările constau în fructe, morcovi sau apio cu brânză pufoasă, migdale sau caju, un baton proteic când îmi e poftă de ceva dulce. Cina nu e mai târziu de ora 19.00, iar la 21.00-22.00 sunt în pat, căci la 5.45 mă trezesc”.

Ia suplimente pentru întărirea imunităţii

Este de dimineaţa până seara pe drumuri, în săli de teatru, în contact cu alţi oameni. Fetiţa ei e la şcoală, nas în nas cu alţi colegi. Amândouă sunt predispuse răcelilor de sezon, astfel că, pentru a le preveni, cea mai bună măsură este să-şi întărească imunitatea. „Iau vitamina C natură, polen crud şi câte un căpăcel de colagen. Ruxi ia un ulei natural cu Omega 3, vitamina C şi un complex de multivitamine naturale, pe bază de extracte de fructe. I le dau de la 3 ani şi pot să spun că eu n-am avut un copil bolnav”. 

Loading...