Delia, despre vacanța de o lună din Asia: «Nu m-am relaxat deloc». Și alte vedete au cheltuit o avere în țări exotice

Jurații și prezentatorii emisiunii "iUmor"

După ce au cântat și au strâns bani frumoși de Revelion, artiștii autohtoni și-au luat o vacanță binemeritată și au fugit pe meleaguri exotice. Nu s-au uitat la bani când a venit vorba de răsfățul propriu, așa că sumele date pe sejururi au fost amețitoare. Campioană a fost, evident, Delia.

Delia este cunoscută pentru pasiunea sa pentru vacanțele spectaculoase pe care și le oferă ori de câte ori are puțin timp liber și vrea să se deconecteze de la filmări sau concerte. Înainte de a începe filmările pentru cel de-al optulea sezon iUmor, Delia a fost plecată aproape o lună de zile prin Thailanda și Singapore, dar jurata nu consideră că s-a odihnit, pentru că a ținut să descopere cât mai multe locuri: “Chiar dacă am fost în vacanță în Thailanda și Singapore înainte să începem filmările pentru iUmor nu m-am relaxat deloc, am fost în fiecare zi pe fugă, ne-am plimbat foarte mult, am fost extrem de activi. Momentan nu m-am gândit la o altă vacanță, am concerte foarte multe, un album de lansat, nu mă pot gândi acum să plec iar”.

Jurații și prezentatorii emisiunii

Delia, Cheloo și Mihai Bendeac continuă în cel de-al optulea sezon ”iUmor”, care va avea marea premieră sâmbătă, 22 februarie, de la ora 20:00, la Antena 1, căutarea celor mai amuzante numere de stand up, magie, mimă sau improvizație.

Andreea Bănică și Lucian Mitrea, vacanță în Maldive

Andreea Bănică este și ea în top când vine vorba despre vacanțe. Vedeta s-a relaxat împreună cu soțul Lucian Mitrea pe o plajă din Maldive! Cei doi și-au luat cazare într-un restort destinat exclusiv adulților, compus din căsuțe confortabile din lemn. Camerele de lux dispun de o vedere impresionantă spre Ocean și au jacuzzi pe terasă.

“Când ajungi cu jumătatea ta în Paradis, care este primul lucru pe care îl faci?”, scria Andreea pe pagina sa de Instagram. „Știu că vă plac pozele frumoase, așa că în vacanța asta mi-am promis să vă arăt locurile superbe în care ajung”. Pentru tot acest răsfăț, Andreea a scos din buzunar aproximativ 8.000 de euro.

Diana Matei, vacanță de vis în Puerto Rico

Diana Matei și-a găsit și ea echilibrul în Puerto Rico, de unde le-a transmis îmbrățișări tuturor celor care o urmăresc pe paginile ei de social media. Vacanța a costat-o pe vedetă 7.000 de euro.

Solista Ana Maria, vacanţă în Dubai

Ana Maria: “Dubai este un oraș magic”

Solista Ana Maria, interpreta piesei “Vorbește-mi în șoapte”, a cheltuit 8.000 de euro pe o vacanță de 7 zile in Dubai, una dintre destinațiile preferate de vedetele noastre.

Solista Diana Matei în Puerto Rico

Aceasta nu a ratat nici un obiectiv turistic. “Dubai este un oras magic. Pe lângă plajă și shopping, am vizitat obiectivele turistice: am urcat în Dubai Frame, am fost în parcul de distracții Legoland, am vizitat grandioasa moschee Sheikh Zayed, am petrecut o zi în safari, am admirat apusul și am luat masa în mijlocul deșertului”, ne-a declarat artista.

Citește și:

Cele mai obraznice poze din vacanțele vedetelor. Anna Lesko și Delia, în slipi minusculi

Imagini din vacanţa de lux a Deliei. Artista se află într-un resort din Thailanda

Drogul violului Foto womenshealth gov jpeg
lavinia si banica jpg
Artista s-a aflat în pragul anorexiei
vedete la un pas de moarte jpg
monica tatoiu
Alexandru Ciucu jpg
tania popa colaj facebook jpg
„Singurul om cu care probabil voi ține legătura este Zmărăndescu",  a spus Ana Maria Pal