Cum se pregăteşte Adina Halas pentru vacanţă, ca să profite la maximum de destinaţie

Apa, în Lefkada, este de un  turcoaz incredibil de frumos
Apa, în Lefkada, este de un turcoaz incredibil de frumos

Nu merge foarte des în vacanţă, însă atunci când o face, caută să profite la maximum de toate frumuseţile locului. Împreună cu soţul ei, Adina Halas se documentează, citeşte review-uri şi recomandări, îşi stabileşte foarte bine traseul şi îşi notează ce e de văzut, care e cel mai avantajos loc de cazare, unde se mănâncă bine şi care sunt cele mai frumoase obiective turistice. Aşa a făcut în vacanţa avută luna trecută în Lefkada.

„Am decis să mergem cu maşina şi ne-am organizat astfel încât să stăm o noapte la Salonic la dus, 7 nopţi în Lefkada şi să înnoptăm la întoarcere la Meteora. Ca de fiecare dată, împreună cu Lucian, mi-am făcut temele şi am notat tot ce ar trebui să bifăm odată ajunşi aici”, a povestit Adina pe site-ul ei. Zis şi făcut.

Plaja Kathisma nu a dat-o  pe spate, ba chiar i s-a părut  aglomerată şi gălăgioasă
Plaja Kathisma nu a dat-o pe spate, ba chiar i s-a părut aglomerată şi gălăgioasă

Au plecat la drum cu fiul lor, Serghei (8 ani), şi cu încă un cuplu de prieteni şi fiul acestora. În Salonic au mâncat la o tavernă grozavă, unde totul era proaspăt şi bine gătit. Nu au ratat vizita la Nut Factory, „un paradis al celor îndrăgostiţi de nuci şi seminţe în toate formele lor, simple, dulci, sărate, afumate, combinate cu ciocolată etc. Am decis să le luăm copiilor diverse sortimente de nuci cu ciocolată şi fructe uscate. Eu nu m-am atins de ele… până a doua zi. Nu mi-a părut rău, deşi veneam după o perioadă de aproape 3 săptămâni fără zahăr”.

Şi-au făcut de cap, din punct de vedere culinar, şi a doua zi dimineaţă, când au luat micul dejun la o braserie despre care aflase tot de pe internet. Au mâncat clătite cu ciocolată şi îngheţată de la care îţi ploua în gură numai privindu-le. “Evităm acest mic dejun acasă, dar în vacanţă are un farmec aparte”, se scuză Adina.

A mâncat numai bunătăţi

În Lefkada au închiriat un apartament cu trei dormitoare, living şi bucătărie imensă, într-o vilă cu două etaje şi piscină. De pe terasa lor se vedea cel mai frumos apus de pe insulă. “Veneau turişti din toate zonele insulei seara, la un restaurant foarte bine cotat din apropiere, special ca să vadă acest apus”, spune bloggeriţa.

“Tot în apropierea vilei era o brutărie. Dacă ar fi fost o simplă brutărie ar fi fost cum ar fi fost, însă era mult mai mult decât atât! Aveau acolo nişte cannoli umplute cu îngheţată şi nişte baclavale demenţiale pe care le-am testat aproape zilnic”. Şi-a permis, căci zi de zi ardea calorii - înota în mare, se plimba şi se juca alături de copii. Nu au lipsit nici peripeţiile. Pe plaja Kathisma, cum apa se adâncea destul de repede, un val a lovit-o şi i-a “furat” ochelarii de soare preferaţi.

A mâncat fructe  oleaginoase în  ciocolată şi multe  alte bunătăţi  greceşti
A mâncat fructe oleaginoase în ciocolată şi multe alte bunătăţi greceşti

“Din multitudinea de perechi de ochelari de soare pe care i-am achiziţionat de-a lungul timpului, aceştia, luaţi în urmă cu 10 ani, erau pe locul 1 şi au fost cu mine peste tot de atunci, indiferent de anotimp. Întâmplarea a făcut ca în următoarele minute să îşi piardă şi copilul din dotare ochelarii de înot”, povesteşte Adina Halas.

În continuare, a vizitat toate plajele, a făcut sute, mii de poze, a mâncat numai bunătăţi şi au plecat spre casă cu promisiunea să revină în acele locuri, căci multe au rămas de văzut şi de descoperit.

Georgiana Lobonț are o finuță de un an de zile, pe nume Ștefania, care este o frumusețe de fetiță