Spune-mi ce mănânci, să-ţi spun cum trăieşti. O dietă de vară rapidă „topeşte” 4 kg într-o săptămână

Citeste tot despre: 

Te pregăteşti să mergi la mare şi vrei să arăţi impecabil? Sau vrei să fii mai sprintenă când mergi în drumeţiile pe care ţi le-ai dorit tot anul? Urmează o dietă de vară în vogă şi nu vei regreta. Într-o săptămână vei pierde în greutate 4 kilograme, vei avea o talie mai subţire, coapsele vor fi mai ferme, iar şoldurile vor fi conturate foarte frumos. Pentru a obţine rezultate foarte bune, regimul acesta de vară ar trebui continuat timp de două săptămâni.

Meniul pentru micul dejun

Varianta 1

2 linguri brânză slabă de vaci, 2 felii de pâine neagră, un iaurt degresat şi un măr.

Varianta 2

2 linguri de brânză slabă de vaci, cereale cu iaurt degresat şi un măr.

Luni

La prânz

Prepară o salată asortată din următoarele ingrediente: o salată verde, 100 g brânză degresată, un ou, 100 g pui fiert, o lingură cu boabe de porumb şi un ardei gras. Salata o asezonezi cu o linguriţă de ulei de măsline şi o linguriţă rasă de cimbru.

La desert: Consumă un măr.

La cină

Şi pentru această masă trebuie să prepari o salată care să conţină următoarele ingrediente:două roşii, 100 g ton, două linguri de boabe de porumb, o legătură de mărar tocat mărunt. Asezonea-ză salata cu zeama unei lămâi.

La desert: Mănâncă un grapefrut.

Marţi

La prânz

100 g pui preparat la grătar, cu o salatăde roşii,  castraveţi şi o felie de pâine neagră. Masa de prânz se încheie cu un iaurt degresat.

La cină

Mănâncă 100 g piept de pui sau peşte la grătar şi o salată din morcovi şi ţelină.

La desert: Te poţi răcori cu 200 ml compot de fructe.

Miercuri

La prânz

100 g carne de vită înăbuşită, o salată preparată din două roşii, un castravete, un ardei gras. La acest meniu poţo să mănânci o felie de pâine neagră.

La desert: Poţi să te răsfeţi cu 5-6 căpşuni sau cu un măr.

La cină      

Peşte alb la grătar alături de o salată uşoară preparată din salată verde asezonată cu suc de lămâie.

La desert: Consumă la alegere: un măr sau o pară.

Joi

La prânz

O pulpă de pui (cel mult 150 g) fiartă în apă cu puţină sare şi o salată care să conţină următoarele ingrediente: un ou fiert, o salată verde, două ridichii sau un castravete, 100 g brânză slabă de vaci. La această masă nu se consumă pâine.

La desert: Poţi să mănânci un măr sau 5-6 căpşuni. 

La cină

Peşte la grătar şi o salată preparată din două roşii, un ardei gras, o linguriţă de ulei de măsline şi zeamă de lămâie.

La desert: Mănâncă o pară. 

Vineri

La prânz

Aripioare de pui preparate la cuptor cu o garnitură de fasole verde fiartă. La sfârşitul mesei consumă un iaurt degresat.

La cină

Prepară o salată consistentă din :două roşii, un ardei gras, un castravete, 100 g brânză slabă de vaci, 100 g şuncă de pui, cinci măsline, o linguriţă de ulei de măsline şi o jumătate linguriţă de cimbru.

La desert: Răcoreşte-te cu un grapefrut.

Sâmbătă

La prânz

O salată preparată din următoarele ingrediente: 100 g ton, două roşii, salată verde, două linguri de boabe de porumb, o linguriţă de suc de lămâie. La această masă poţi mânca o felie de pâine neagră şi un iaurt degresat. 

La desert: Consumă un măr.

Duminică

La prânz

Peşte alb la grătar cu o garnitură de orez şi 3-4 frunze de salată verde.

La desert: O salată de fructe preparată din două caise, un măr, o pară şi 3-4 căpşuni. Această salată nu trebuie să conţină frişcă sau zahăr.   

La cină

150 g piept de pui fiert în apă cu puţină sare şi o salată preparată din ţelină şi morcovi. La cină este permisă o felie de pâine neagră.

La desert: poţi să te răsfeţi cu o piersică sau o nectarină.      

Loading...