Spune-mi ce mănânci, să-ţi spun cum trăieşti: Dietă de post, care topeşte şi kilogramele nedorite

Citeste tot despre: 

Persoanele care urmează o dietă de post, dar şi cele care vor să slăbească au posibilitatea să alcătuiască o dietă sănătoasă care să conţină ceaiuri medicinale, cafea, cereale, fructe, vegetale de sezon, brânză tofu sau lapte vegetal.

Hrana trebuie repartizată în cinci porţii: câte o porţie la fiecare masă principală, iar între mese, la gustare, se consumă câte un fruct.

Iată meniul pentru o săptămână

Luni

La micul dejun: Un ceai sau o cafea îndulcite cu o linguriţă de zahăr invertit sau brun, două felii de pâine prăjită cu humus , o roşie şi trei -patru frunze de salată verde.

La ora 11 gustare : Un măr

La prânz: Mâncare de praz cu măsline, o roşie şi o felie de pâine prăjită.

La ora 17 gustare: O ceaşcă de ceai verde neîndulcit.

La cină: Frigărui dintr-un dovlecel şi două felii de tofu.

Marţi

La micul dejun: Un ceai sau o cafea îndulcite cu o linguriţă de zahăr brun sau invertit, două felii de pâine prăjită cu miere şi gem de măceşe sau fructe de pădure.

La ora 11 gustare : Un kiwi.

La prânz: Supă de praz, 5 ciupercuţe la grătar sau preparate cu morcovi la tavă şi o felie de pâine prăjită.

La ora 17 gustare :Un grepfrut

La cină: O salată asortată din roşii, salată verde, ardei gras, ceapă verde, ridichii de sezon, măsline, o felie de tofu, zeamă de lămâie şi condimente ( mărar şi cimbru).

Miercuri

La micul dejun: Un ceai sau o cafea îndulcite cu o linguriţă de zahăr invertit sau brun, două felii de pâine prăjită, humus şi lapte vegetal.

La ora 11 gustare: Un măr

La prânz : Paste cu legume : morcovi şi praz

La ora 17 gustare: Un măr

La cină: Mâncare de spanac sau supă de praz

Joi

La micul dejun: Un ceai sau o cafea îndulcite cu o linguriţă de zahăr brun sau invertit, două felii de pâine prăjită cu zacuscă şi o felie de tofu.

La ora 11 gustare: Un grepfruit.

La prânz: Orez fiert cu leurdă, mărar şi salată verde.

La ora 17 gustare: Un grapefruit

La cină: Salată de crudităţi din ţelină, leurdă, morcov, măsline, suc de lămâie şi o linguriţă de muştar.

Vineri

La micul dejun: Un ceai sau o cafea îndulcite cu o liguriţă de zahăr brun sau invertit, două felii de pâine prăjită, cu gem de fructe de pădure şi o cană de lapte vegetal.

La ora 11 gustare : Un măr

La prânz: Tocană de legume

La ora 17 gustare: Un grepfruit

La cină: Supă-cremă de legume cu crutoane

Sâmbătă

La micul dejun: Un ceai sau o cafea îndulcite cu o linguriţă de zahăr invertit sau brun, un bol de musli şi o felie de tofu

La ora 11 gustare: O ceaşcă cu suc de fructe

La prânz: O salată de crudităţi: un cartof fiert, ardei gras, salată verde, măsline, ulei vegetal şi puţin muştar.

La ora 17 gustare : O ceaşcă de ceai din fructe de pădure fără zahăr

La cină : Supă-cremă de legume sau supă de roşii cu crutoane

Duminică

Vă puteţi alcătui meniul cu preparatele preferate din timpul săptămânii.


Loading...
ClickPoftaBuna.ro 0
1
ClickPoftaBuna.ro : 0
ClickPoftaBuna.ro 1