Sfatul specialiștilor: ce e bine să mănânci în Săptămâna Mare

ciuperci.jpg

sfaturi nutritionisti alimentatie saptamana mare paste
O dietă diversă care să includă fructe, legume, cereale, nuci și semințe acoperă necesarul zilnic de proteine.
www.clicksanatate.ro

Persoanele care ţin post pot include în alimentaţie, în Săptămâna Mare, fructe, legume, cereale, nuci și semințe ca acoperă necesarul zilnic nutritiv de proteine, carbohidrați, lipide și vitamine, potrivit medicului nutriţionist Lygia Alexandrescu.

Potrivit acesteia, aproape toate alimentele, cu excepția alcoolului și zahărului, sunt surse de proteine. Cartofii, pâinea integrală, orezul, spanacul, broccoli, alunele, mazărea, untul de arahide, tofu, laptele de soia și lintea sunt doar câteva exemple de surse de proteine vegetale.

„O dietă vegetariană diversă care să includă fructe, legume, cereale, nuci și semințe acoperă necesarul zilnic nutritiv de proteine, carbohidrați, lipide și vitamine. Și aici un rol important îi revine nutriționistului care poate stabili un program nutrițional echilibrat, mai ales și în situația în care persoana în cauză are și un surplus de kilograme care trebuie pierdute", a afirmat Alexandrescu, citată de Agerpres.

Dietele vegetariene sunt sărace în lipide ceea ce explică incidența scăzută la boli cardiovasculare, afecțiuni cronice și cancer a celor care aleg acest regim alimentar, a precizat Alexandrescu.

Află pe clicksanatate.ro ce alte alimente e bine să mănânci în Săptămâna Mare

Loading...

Citește și

  • Temperaturile ridicate ne moleșesc, ne dau dureri de cap și cresc nivelul de stres din organism. Pentru a ne menține energici pe tot parcursul zilei este necesar să acordăm o atenție deosebită alimentației.

  • Ştiai că 30% dintre semenii tăi au un nivel ridicat de colesterol şi se expun riscului unui atac de cord? Pentru a nu te număra printre ei află cum poţi reduce colesterolul prin alimentaţie.

ClickPoftaBuna.ro 0
1
ClickPoftaBuna.ro : 0
ClickPoftaBuna.ro 1