Moduri simple de a adăuga proteine în gustări

pudra_proteica.jpg

proteine dieta sport tofu unt de arahide
Pentru un corp sănătos este recomandat să consumi proteine în fiecare zi, pe care le poți adăuga chiar și în cele mai delicioase deserturi.
www.clickpentrufemei.ro
Citeste tot despre: 

Proteina e o parte foarte importantă a dietei tale. Fără ea, părul, mușchii, oasele, pielea ar arăta ca niște cartoane sfâșiate (presupunând c-ai mai fi vie). E absolut esențială în controlul foamei.

Praful de proteină îți spune ceva?

Dacă faci sport de performanță sau măcar sport pur și simplu, sigur nu-ți e străin, dar dacă nu, s-ar putea ca tocmai să-ți fi făcut o cunoștință pe termen lung.
Presară praf de proteină peste orice budincă făcută la cană și coace. 20-25 de grame de proteină-praf e mai mult decât suficient ca să te asiguri că părul tău n-o să arate ca o mătură de vrăjitoare.
Poți să-l adaugi în sosurile tale preferate și în prăjituri. De exemplu, pune-l peste iaurtul grecesc și înlocuiește o treime din crema pentru cheescake cu această compoziție. Pac, din start ai proteina asigurată!

Adaugă tofu

Tofu e o alternativă sănătoasă și sățioasă de proteină. E perfectă pentru smoothie-uri și parfait-uri. Amestecă tofu moale sau tare cu extract de vanilie, un îndulcitor la alegere, zeamă de lămâie și toarnă asta peste fructul tău preferat. Sau adaugă-l în prăjiturile tale preferate. Ai obținut un parfait!

Descoperă câteva moduri simple de a adăuga proteine în gustări pe clickpentrufemei.ro

 

Cele mai bune surse de proteine

A fost descoperită proteina care arde grăsimile

Loading...