Iată dieta sănătoasă care îţi intensifică bronzul

Legumele şi fructele de vară, de culoare roşie şi oranj, conţin beta-caroten, o vitamină care te ajută să ai un bronz frumos, de lungă durată. Pentru a te bucura de efectele lor trebuie să le consumi cât mai proaspete, sub formă de salate sau de sucuri. Şi încă ceva! Cât timp ţii dieta, evită suplimentele cu provitamina A. Îţi pun sănătatea în pericol!  Iată ce trebuie să mănânci!

Beneficiile dietei

Urmând această dietă bogată în apă şi în fibre (benefice pentru digestie şi tranzitul intestinal), consumi 1.300 de calorii pe zi şi reuşeşti să dai jos câte un kilogram săptămânal.

Dacă vrei să pierzi patru kilograme, atunci poţi ţine dieta timp de patru săptămâni, dar nu mai mult.

Luni

Mic dejun: o cană cu lapte degresat şi trei linguri de cereale;

Gustare: un pahar cu suc de grepfrut;

Prânz: o salată din trei linguri de fasole verde fiartă, trei linguri de năut fiert, o roşie, jumătate de ceapă, un vârf de sare, o lingură de oţet balsamic, cu două felii de pâine neagră; la desert, trebuie să consumi patru caise;

Cină: o salată de andive, ­ţelină şi de morcov ras, o ­bucată de peşte la cuptor cu boia şi pătrunjel.

Marţi

Mic dejun: o cană cu lapte degresat şi trei felii de cereale expandate;

Gustare: o felie potrivită de pepene galben;

Prânz: o salată din: 3-4 ridichi, o roşie, un ardei roşu copt, doi morcovi, patru măsline negre, o lingură de ton în ulei, un ou fiert, sare, 2-3 linguriţe de suc de lămâie şi piper;

Gustare: două linguri de fructe uscate de merişor;

Cină: o salată din andive, ţelină şi morcov ras, două linguri de orez, două roşii, mazăre, o lingură de porumb şi câteva capere. La desert, un castronel cu fructe de culoare roşie, la alegere.

Miercuri

Mic dejun: un iaurt degresat cu trei linguri de cereale integrale;

Gustare: o felie de pepene roşu;

Prânz: o salată din două linguri de paste integrale, o roşie, câteva frunze de salată verde şi de păpădie;

Gustare: 100 g de cireşe;

Cină: o salată de sfeclă, cu roşii, ceapă şi castraveţi şi o pulpă de pui la cuptor (condimentată cu mărar, piper şi ­curry), cartofi natur, un ou fiert, o lingură de spanac; la desert, două piersici sau două nectarine.

Joi

Mic dejun: un iaurt degresat cu patru linguri de cereale integrale;

Gustare: un pahar cu suc de morcovi;

Prânz: o salată dintr-o roşie, un castravete, fasole verde fiartă, o felie de pâine graham;

Gustare: o felie potrivită de pepene galben;

Cină: salată de sfeclă roşie cu o bucată de piept de pui.

Vineri

Mic dejun: un iaurt degresat cu trei linguri de cereale integrale;

Gustare: o felie de pepene roşu;

Prânz: două linguri de orez cu două linguri de sfeclă roşie tăiată cubuleţe, o ceapă călită în ulei de măsline şi o supă de legume. La desert se consumă un castronel cu fructe de pădure;

Gustare: 100 g de  mure;

Cină: o salată verde cu morcov ras şi roşii, peşte cu dovlecei la grătar.


VEZI AICI CE TREBUIE SĂ MĂNÂNCI SÂMBĂTĂ ŞI DUMINICĂ

Loading...
 
 
ClickPoftaBuna.ro 0
1
ClickPoftaBuna.ro : 0
ClickPoftaBuna.ro 1