Gustări cu fructe pentru perioada dietei

Ştim că fructele sunt sănătoase. Însă dacă urmezi o dietă şi vrei să alegi fructe pentru gustare dintre mese, iată care sunt cele mai indicate variante.

Fructele de pădure

Fie că e vorba de afine, căpşuni, zmeură sau mure, fructele de pădure sunt bogate în antioxidanţi şi vitamine. Deoarece conţin multe fibre, fuctele de pădure sunt ideale pentru perioada dietei.

Cireşele

Dacă e să luăm în considerare antioxidanţii din conţinut, cireşele se pot compara cu fructele de pădure. Deşi au un conţinut mai mare de zahăr, cireşele sunt bogate în fibre şi conţin puţini carbohidraţi. Pentru peroada dietei, cireşele pot fi opţiunea ideală pentru gustarea dintre mese.

Merele şi perele

Ambele tipuri de fructe au un conţinut scăzut de zahăr, dar sunt surse importante de antioxidanţi. Pe lângă aportul de vitamine, merele şi perele sunt variante ideale pentru a potoli ,,pofta de dulce”.

VEZI AICI CE ALTE FRUCTE POŢI CONSUMA ÎN DIETĂ

Loading...
 
 
ClickPoftaBuna.ro 0
1
ClickPoftaBuna.ro : 0
ClickPoftaBuna.ro 1