Dieta rapidă care te scapă de 5 kg!

CLIIMA20140612_0127_1.gif

Revista „Click! pentru femei” îţi spune ce dietă să ţii pentru ca trupul tău să treacă testul costumului de baie

Valuri înspumate, plajă, soare, nisip şi gândul îţi zboară la vacanţă, nu-i aşa? Revista „Click! pentru femei” îţi spune ce dietă să ţii pentru ca trupul tău să treacă testul costumului de baie. Încearcă această dietă şi, după două săptămâni, cântarul îţi va arăta cu cinci kilograme mai puţin.

Luni
Mic dejun: O cafea neagră, fără zahăr sau un ceai verde, o salată medie de fructe de vară. Gustare: O mână de nuci. Prânz: O salată de crudităţi cu dressing din suc de lămâie, o jumătate de piept de pui pe grătar. Gustare: Un iaurt mic degresat. Cină: O ciorbă de legume.

Marţi
Mic dejun: O cafea neagră, fără zahăr sau un ceai verde, un ou fiert, o roşie, un castravete, 2 felii de brânză degresată. Gustare: 100 g cireşe. Prânz: O salată de crudităţi, o porţie de legume gătite pe abur. Gustare: 1 măr. Cină: Peşte la grătar, stropit cu zeamă de lămâie.

Miercuri
Mic dejun: O cafea neagră, fără zahăr sau un ceai verde, un bol de cereale integrale cu iaurt degresat. Gustare: O mână de alune crude, nesărate. Prânz: Spanac cu sos de roşii. Gustare: 100 g cireşe. Cină: Ciorbă de pui.

Joi
Mic dejun: O cafea neagră, fără zahăr sau un ceai verde, o salată medie de fructe de vară. Gustare: 150 g brânză degresată. Prânz: Salată de legume cu ton. Gustare: O mână de nuci. Cină: Ciuperci la cuptor cu sos de roşii.

Vineri
Mic dejun: O cafea neagră, fără zahăr sau un ceai verde, un ou fiert, o roşie şi un castravete. Gustare: 150 g de căpşuni. Prânz: 3 cartofi copţi şi o salată de crudităţi. Gustare: 2 morcovi. Cină: Supă de legume.

Sâmbătă
Mic dejun: O cafea neagră, fără zahăr sau un ceai verde, 200 g piept de pui pe grătar cu o jumătate de ardei şi o roşie. Gustare: Un iaurt degresat. Prânz: Ciuperci la cuptor cu o salată de crudităţi. Gustare: Un măr. Cină: O pulpă de pui pe grătar cu salată de catraveţi şi roşii.

Duminică
Mic dejun: O cafea neagră, fără zahăr sau un ceai verde, 1 ardei cu 50 g hummus. Gustare: O salată mică de fructe de sezon. Prânz : Peşte pe grătar cu salată de crudităţi. Gustare: Un ou fiert şi un castravete. Cină: Salată de crudităţi cu două felii de brânză tofu.

Loading...
ClickPoftaBuna.ro 0 ClickPoftaBuna.ro 1