Dieta minune a niponilor! Află de ce japonezii sunt sănătoşi şi supli!

Citeste tot despre: 

Dieta Okinawa şi agar-agarul îmbunătăţesc calitatea vieţii, asigură un control sigur asupra apetitului şi stimulează longevitatea.

Dieta tradiţională a locuitorilor insula Okinawa, supranumită „insula centenarilor", este un regim alimentar în vogă, care foloseşte nouă alimente de bază:

1. Orezul (în opinia nutriţioniştilor această cereală este un tonic cerebral; în acelaşi timp, orezul ţine sub control nivelul colesterolului „rău");

2. Produsele preparate din soia, cum ar fi: tofu, laptele şi fasolea de soia, sunt ideale pentru vigoarea organismului;

3. Ceaiul verde, un puternic antioxidant, are numeroase efecte benefice pentru sănătate: reduce nivelul glicemiei, protejează ficatul împotriva substanţelor toxice (alcool, substanţe chimice) şi stimulează metabolismul (contribuind la arderea caloriilor);

4. Cerealele, considerate de nutriţionişti alimente complete, ajută la menţinerea greutăţii optime;

CLIIMA20110720_0139_1.gif

Japonezii adoră mâncarea sănătoasă

5. Varza, o legumă renumită pentru virtuţile ei terapeutice, este şi un aliment cu acţiune anticancerigenă dovedită;

6. Algele marine fac parte din categoria nutrienţilor foarte valoroşi, recomandaţi în special persoanelor anemice şi stresate;

7. Peştele gras, un alt aliment de bază în dietă, este considerat protectorul cardiacilor, diabeticilor şi depresivilor, datorită elementelor nutritive pe care le conţine: acizii graşi Omega 3 şi vitaminele din complexul B, pentru a le menţioma pe cele mai semnificative;

8. Cartoful dulce, bogat în vitaminele A, C şi în complexul B, şi-a dovedit eficienţa în afecţiuni ale aparatului respirator şi cardiovascular;

9. Legumele şi fructele sunt un izvor de nutrienţi-vitamine şi minerale, necesare sănătăţii.

Pentru cei care vor să urmeze dieta Okinawa, iată un exemplu de meniu:

La micul dejun: O cană de ceai verde, o porţie de cereale integrale cu lapte de soia şi 3-4 sâmburi de nucă.

La prânz: O salată de morcovi cu roşii; felul principal trebuie să conţină peşte (ton sau somon) cu o garnitură de orez nedecorticat; la desert-un fruct: un măr sau o mandarină, de exemplu. Ca băutură, la alegere, se consumă apă plată sau ceai verde.

La cină: salată de crudităţi- roşii şi castraveţi, 100 g carne de pui şi un fruct, ca desert. Ca băutură, se consumă fie ceai de iasomie, fie apă plată.

CLIIMA20110720_0140_1.jpg

Japonezii adoră mâncarea sănătoasă
Agar-agarul, un produs secret doar pentru europeni

Pentru japonezii care vor să scape de două-trei kilograme (un balast pentru ei), agar-agarul este un produs la îndemână, care poate fi procurat din magazinele cu produse naturiste şi se bucură de renumele de protector al siluetelor perfecte.

Acum, şi europenii au posibilitatea să folosească acest extras din alge marine roşii-agarofite. Fiind un gelifiant alimentar vegetal, lipsit de gust şi de miros, poate fi folosit ca ingredient de bază în preparatele care conţin sare sau zahăr, iar un gram de agar conţine doar trei calorii.

Deoarece este bogat în fibre, (80 %), agarul se umflă în stomac, iar senzaţia de saţietate apare foarte repede. În plus, acest produs vegetal taie pofta de mâncare.

Cât slăbiţi dacă includeţi agarul în meniul cotidian?

Specialiştii spun că puteţi slăbi 1-3 kilograme într-un interval de 14-21 de zile. În plus, preparatele pe bază de agar : spumele, cremele de zahăr ars, piftiile etc. sunt sănătoase şi foarte aspectoase. Produsul poate fi procurat de la magazinele „Plafar".


Loading...
 
 
ClickPoftaBuna.ro 0
1
ClickPoftaBuna.ro : 0
ClickPoftaBuna.ro 1