Dieta de 13 zile. Slăbeşti 10 kg în două săptămâni

dieta_de_13_zile._slabesti_10_kg_in_doua_saptamani.jpg

Dieta de 13 zile. Slăbeşti 10 kg în două săptămâni
Dieta de 13 zile. Slăbeşti 10 kg în două săptămâni

Este una dintre cele mai eficiente diete şi e la mare căutare în 2019. Acest meniu alimentar garantează că te ajută să dai jos aproape 1 kg pe zi. Tot ce trebuie să faci e să urmezi indicaţiile alimentare din dieta de 13 zile, dieta anului 2019.

În funcţie de oganismul şi metabolismul fiecărui om în parte, dieta de 13 zile promite o slăbire de 6-10 kg în acest interval. Tot ce trebuie să faci e să urmezi indicaţiile alimentare de mai jos. Pentru ca dieta să fie eficientă, nu trişa. Bea 2-3 litri de apă pe zi.

Dieta de 13 zile - meniu pe zile

Ziua 1

Mic dejun: o ceaşcă mare de ceai negru sau cafea + 1 linguriţă de zahăr.
Pranz: ouă fierte tari + 200g spanac congelat fiert in apa + o rosie medie.
Cina: 100g carne de vită la grătar + salată  cu dressing de lamaie.

Ziua 2

Mic dejun: o ceaşcă mare de ceai negru sau cafea + 1 linguriţă de zahăr.
Prânz: 150g de şuncă + 1 iaurt fără grăsime.
Cina: 100g carne de vită la grătar + salată cu pătrunjel de lamaie + un singur fruct la alegere

Ziua 3

Mic dejun: o ceaşcă mare de ceai negru sau cafea + 1 linguriţă de zahăr + o felie de pâine prăjită.
Prânz: 2 ouă fierte tari + o felie de şuncă + o roşiă medie + spanac.
Cină: o porţie de ţelină şi supă de roşii + un fruct la alegere.

Ziua 4

Mic dejun: o ceaşcă mare de ceai negru sau cafea + 1 linguriţă de zahăr + o felie de pâine prăjită.
Pranz: 200 ml de suc de portocale sau un măr + un iaurt fără grăsime.
Cina: un ou fiert tare + un morcov mare ras + 100 ml branza de vaci.
Puteţi pierde aproximativ 4 kg  până în această zi!!!

Află continuarea pe clickpentrufemei.ro!

Dieta Nalep, cea cu care Anda Adam a slăbit 12 kilograme. Mănânci orice, cu o singură condiţie

Exerciţii pentru celulită. Top 10 mişcări care elimină aspectul de coajă de portocală

Loading...

Citește și

  • Din ce în ce mai mulţi adulţi şi copii dezvoltă diabet zaharat de tip 2, din cauza obiceiurilor alimentare nesănătoase şi a sedentarismului. Specialistul Click!, dr. Ovidiu Chiş, expert în medicina alternativă indiană, ne spune cum putem ţine sub control această afecţiune.

  • Un bucătar din Măgurele susţine că a găsit o cale de prevenirea a cancerului printr-o alimentaţie sănătoasă. Vally Bălăşoiu a finalizat de curând „primul tratat de bucătărie împotriva cancerului şi a colesterolului din lume" şi spune că cine respectă reţetele sale nu va face niciodată cancer.

  • Pentru a slăbi în mod sănătos, specialiştii americani ne propun o dietă cu 100 de calorii mai puţin şi 2.000 de paşi în plus, în fiecare zi.