Ceai pentru mic dejun. Cele mai indicate sortimente sunt astea

ceai_pentru_mic_dejun._cele_mai_indicate_sortimente_sunt_astea.jpg

Ceai pentru mic dejun. Cele mai indicate sortimente sunt astea
Ceai pentru mic dejun. Cele mai indicate sortimente sunt astea

Dimineața poate să fie o corvoadă sau din contră, o adevărată plăcere pentru tine. Ceaiul servit când răsare soarele reprezintă un adevărat beneficiu pentru organismul tău. Însă, trebuie să știi ce alegere să faci ca să te asiguri că aceasta este în favoarea ta.

Ceai pentru mic dejun

Ceaiul negru te binedispune

În fiecare dimineață, înlocuiește cafeaua cu o ceașcă sau două de ceai negru de calitate. Acesta este recunoscut pentru protecția pe care o oferă inimii și vaselor de sânge. Obținut din planta Camellia Sinesis, ceaiul negru îți dă o stare de bine. Conține suficientă cafeină cât să stimuleze gândirea și vigilența, crește puterea de concentrare și îmbunătățește memoria. Ceaiul negru stimulează arderile la nivel celular, prin urmare ajută în curele de sblăbire.

*Pentru infuzie, folosește o linguriță de plantă la o cană cu apă clocotită. Lasă vasul acoperit 3-5 minute.

Ceaiul de Hibiscus, sursă de vitamină C

Hibiscus (Hibiscus sabdariffa) este o plantă bogată în vitamina C. Conține bioflavonoizi, care previn creșterea concentrației de colesterol rău LDL, vinovat de blocarea arterelor. Reduce cantitatea de trigliceride și colesterolul total, scade glicemia.

*Prepară o infuzie de 2 linguri de plantă în 750 ml apă. Lasă la infuzat 10 minute. Planta nu este recomandată femeilor gravide și celor care alăptează.

Află continuarea ceaiurilor pe clickpentrufemei.ro!

Beneficiile uleiurilor vegetale

Beneficiile uluitoare are sucului de pătrunjel

 

 

loading...
Loading...

Citește și