Cea mai bună modalitate de a scăpa de stres

stres.jpg

oboseala, stres, dificultate de concentrare, birou, serviciu
Concentrează-te pe respiraţie şi inspiră adânc, ţine câteva secunde aerul în plămâni, apoi expiră lent.
www.clicksanatate.ro

Nu degeaba este numit boala secolului, stresul poate să producă daune iremediabile în organismul uman. Acționează la timp și protejează-te cu un exercițiu extrem de simplu și la îndemâna oricui.

Da, știm, programul îți este încărcat, ziua pare tot mai scurtă în comparație cu tot ce ți-a propus să faci, însă chiar și așa, sănătatea ta ar trebui să fie prioritară.

Imaginează-ți că pui într-un balon un pic de făină apoi îl umfli și îl legi la gură. Acel pic de făină se va dispersa în balon. Exact așa se întâmpla în organismul tău atunci când te aglomerezi cu prea multe sarcini. Dacă pui prea multă făină balonul se va îngreuna ș nu îl vei putea ridica, organismul tău se va deteriora, și dacă nu iei măsuri la timp boala va fi inevitabilă.

Respirația corectă, doză de sănătate

Poate că nu te-ai fi gândit până acum însă respirația este un exercițiu făcut în mod automat, normal și firesc de către organismul tău, prin intermediul căruia elimină dioxidul de carbon, se aprovizionează cu oxigen și te menține viu.

De multe ori nu suntem conștienți, și datorită poziției incorecte îngreunăm procesul respirator, astfel că este necesar să conștientizezi acest proces și să participi în mod activ la realizarea lui.

Găsește un mic timp, spațiu și o poziție relaxată în care corpul să fie drept, concentrează-te pe respirație și inspiră adânc, ține câteva secunde aerul în plămâni și apoi expiră lent cu gura cât mai deschisă.

Cu cât vei fi mai conștient de modul în care respiri cu atât mai rapide vor fi efectele benefice asupra sănătății tale.

Află pe Clicksanatate.ro prin ce alte metode poți alunga stresul!

Ce trebuie să faci după masă pentru a-ți accelera metabolismul

Cum recunoști primele semne de autism și la cine apelezi

Loading...

Citește și

  • Alimentele influenţează starea de spirit, conform site-ului webMD.com. Acestea vă pot face să vă simţiţi mai bine, dacă ştiţi cum şi ce să mâncaţi. Iată câteva sfaturi!

  • O veste bună: dacă reuşeşti să ţii stresul sub control, vei scăpa de toate durerile intestinale şi de tulburările de tranzit. Revista „Click! pentru femei” te învaţă cum să procedezi!